ایده برای تولد شوهر

تولد همسرت نزدیکه و هنوز ایده ای برای سوپرایز نداری ! وقت رو از دست نده و زودتر مقاله رو بخون 👇🏻
فهرست

ایده برای تولد شوهر

جشن تولد یکی از بااهمیت‌ترین مراسم زندگی هر فرد بشمار می‌رود که سن و سال نمی‌شناسد و هرساله توسط خود فرد یا عزیزان او برگزار می‌شود.

همچنین اغلب مردم در تلاش هستند که هرسال تشریفات تولد را باشکوه و باکیفیت‌تر برگزار نمایند یکی از لازمه‌های برگزاری جشن تولد به بهترین نحو داشتن ایده و برنامه‌ریزی قبلی است.

اگر شما بانوان محترم قصد دارید جشن تولدی خاطره‌انگیز برای همسران مهربان خود تدارک ببینید تا انتهای مقاله ایده برای تولد شوهر با ما همراه بمانید.

 

۴۵ ایده جذاب برای تولد شوهر

اگر شما هم جزو آن دسته بانوهایی هستید که دوست دارید در روز تولد همسرتان او را غافلگیر و خوشحال نمایید مطالعه ایده برای تولد شوهر خالی از لطف نیست و در برگزاری یک جشن تولد زیبا و منحصربفرد و عاشقانه کمک زیادی به شما می‌کند.

۱- دیزاین تولد شوهر به وسیله گل‌آرایی

گل و گیاه سرشار از شادی و طراوت هستند و حس و حال خوب را به آسانی منتقل می‌کنند بنابراین شما می‌توانید فضای محل تولد، میز و کیک را با گل‌های مختلف و موردعلاقه همسر خود طراحی نمایید. دیزاین دستمال و لوازم پذیرایی به شکل گل نیزکاری خلاقانه و بسیار زیباست.

در صورتی که تمایل چندانی به گل طبیعی ندارید می‌توانید از گل‌های مصنوعی بهره ببرید.

 

مشاهده نمونه بادکنک آرایی مراسمات 

ایده برای تولد شوهر

۲- دیزاین فضا و میز با شمع

شمع‌ها تنها برای گذاشتن روی کیک تولد کاربرد ندارند و می‌توان برای آراسته کردن فضا و میز جشن نیز از آنها استفاده کرد و طراحی بسیار جذاب و رمانتیک پدید آورد اگر قصد دارید بر روی میز شمع‌ها را قرار دهید شمع‌ زیبا و مناسب با قطر زیاد بخرید تا به راحتی نیفتد.

پراکندگی شمع‌ها روی زمین مکان برگزاری تولد به همراه نوشتن نام شوهر و جملاتی مانند تولدت مبارک شایسته و باشکوه است.

۳- گذاشتن شمع در فانوس و گوی

کمک گرفتن از شیشه‌های بلورین و دایره شکل و قراردادن شمع در آن به شکل آویز بطوری که بالای میز و کیک تولد قرار بگیرد کاری پسندیده و رایج شمرده می‌شود.

ایده برای تولد شوهر

۴- تم تولد جنتلمن

این نوع از تم امروزی به نام سیبیل هم شناخته می‌شود که برای آقایان جوان طراحی شده و کاربرد فراوانی دارد همچنین در صورت انتخاب کارت دعوت، کیک، میز و دیگر بخش‌ها به شکل سیبیل تم جالبی به جشن می‌دهید.

ایده برای تولد شوهر

۵- طراحی با رنگ سفید مشکی

این نوع از دیزاین خاص، ساده و کم‌خرج بشمار می‌رود و ویژه مردان خوشتیپ و سخت سلیقه می‌باشد. تنها کافیست برای دیزاین تمامی بخش‌های مربوط به جشن از این تم رنگی بهره ببرید.

 

۶- تم مشکی و طلایی

تم لاکچری بسیار شیک و موردپسند اغلب افراد می‌باشد زیرا از رنگ‌های جذاب و درخشنده طلایی و مشکی جهت دیزاین استفاده می‌شود. دقت داشته باشید که این تم هیچگاه از مد نمی‌افتد. تنها تفاوتش با تم سفید مشکی این است که بجای رنگ سفید از طلایی جذاب استفاده می‌شود.

ایده برای تولد شوهر

۷- چیدمان با دو رنگ قرمز و مشکی

طراحی با دو رنگ قرمز و مشکی که جزو رنگ‌های خاص و ظریف است یکی دیگر از ایده برای تولد شوهر می‌باشد دو رنگ فوق، دیزاین لاکچری و جذابی به فضای جشن تولد می‌دهند زیرا با قرارگیری در کنار یکدیگر تم رنگی شیک و دلپذیری پدید می‌آورند.

 

۸- دیزاین با طرح پاپیون

یک گزینه رایج دیگر از ایده‌ برای تولد شوهر، دیزاین به وسیله پاپیون مشکی می‌باشد طراحی کیک، فضا، لباس، ریسه و پس زمینه با طرح پاپیون هماهنگی خاص و جذابی را به دنبال دارد.

ایده برای تولد شوهر

۹- تم تولد ساده و خاص

همیشه لازم نیست که در خرج بیفتید و تدارک تولدی لاکچری برای همسر خود ببینید اگر وی اهل مادیات نیست و به سادگی علاقه دارد می‌توانید از رنگ آبی در طراحی دیزاین کمک بگیرید زیرا اکثر آقایان به رنگ ابی علاقه دارند و این مورد گزینه مناسب ایده برای تولد شوهر محسوب می‌شود کافیست دیگر لوازم جشن را نیز با رنگ سفید و آبی ست کنید.

 

۱۰- تم پاییزی

مردان متولد فصل پاییز را می‌توان با کمی روحیه و انگیزه خلاقانه، بسیار شاد و هیجان‌زده نمود. تنها باید از رنگ‌های زرد، نارنجی و قهوه‌ای که رنگ‌های معروف پاییزی بشمار می‌روند در طراحی ها و چیدمان خود استفاده کنید.

با دیزاین میز و فضای تولد به کمک برگ و کاج پاییزی جشن تولدی زنده و پر از حس و حال پدید آورید.

ایده برای تولد شوهر

۱۱- طراحی متناسب با علاقه فوتبالی

یک ایده ناب دیگر از مجموعه ایده برای تولد شوهر کمک گرفتن از تیم ورزشی موردعلاقه وی می‌باشد به طور قطع همه آقایان طرفدار یک تیم ورزشی مانند پرسپولیس، استقلال یا دیگر تیم‌های خارجی هستند و آنرا دنبال می‌کنند طراحی با طرح رشته یا تیم ورزشی آقایان امروزه بسیار باب شده است.

 

۱۲- تم تولد مردانه ورزشی

طراحی با تم بازی‌های فوتبال، والیبال، بکستبال یا دیگر رشته‌ها مانند کشتی و وزنه برداری که شوهرتان به آنها علاقه دارد برایش بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود به ویژه اگر وی در آن رشته‌ ورزشی فعالیت دارد.

ایده برای تولد شوهر

۱۳- تم مردانه با کراوات

طراحی دیزاین تولد با طرح کراوات مخصوص آقایان شیک پوش و خوش سلیقه‌ای است که عادت به استفاده از کراوات و منظم بودن دارند تهیه تم قرمز و مشکی با این دیزاین شیک و خاص فوق العاده است.

۱۴- تم ماشین مسابقه 

به ندرت پیش می‌آید مردی به ماشین‌های تندرو و پرسرعت علاقه نداشته باشد اگر شوهر شما نیز عاشق این ماشین‌هاست می‌توانید از رنگ‌های سفید و قرمز و مشکی برای تهیه تم مسابقه بهره ببرید.

لوازم اصلی جشن مانند پرچم و ریسه ماشین و دیگر اقلام جذاب را از یاد نبرید.

۱۵- شمارش معکوس تا روز تولد

چرا فقط یک روز برای شوهرتان جشن بگیرید؟ چرا آن را به یک جشن تولد یک هفته‌ای تبدیل نکنید؟ یک هفته قبل از تولد او شروع کنید و هر روز با دادن هدایای کوچک به او تبریک بگویید و برای تولدش روزشماری کنید.

 

۱۶- دیزاین تولد برای همسر فنی

برای ایده‌های عملی تولد شوهر، ابزارها ممکن است جواب دهند! اگر شوهر شما به ساخت و ساز یا صنایع دستی که شامل ابزار است علاقه دارد، مطمئناً یک مجموعه طراحی کیک، تم و دیگر موارد جشن به شکل ابزار و در حوزه تخصص وی بعلاوه کادو و یک جعبه ابزار جدید چیزی است که او برای تولدش می‌خواهد.

ایده برای تولد شوهر

۱۷- طراحی دیزاین جشن با رنگ قرمز

به ساده بودن آن نگاه نکنید رنگی جذاب و خاص است که در انواع جشن تولدها جلوه و ظاهری زیبا به مراسم می‌بخشد این پس زمینه یکی از ۵۰ تم مطلوب برای تولد مردان در سال ۲۰۲۰ شناخته شد.

 

۱۸- تم تولد طرح پلی استیشن و سرگرمی

اگر همسر شما هم در اوقات فراغت بازی‌های کامپیوتری و گیم جزو سرگرمی اوست نوید بهترین گزینه ایده برای تولد شوهر را به شما می‌دهیم زیرا این نوع طراحی هیچگونه محدودیت سنی ندارد و برای افراد در سن بالاتر روایتگر خاطرات دوران جوانی‌شان خواهد بود.

ایده برای تولد شوهر

۱۹- دعوت دوستان و نزدیکان

حتما با این ایده از قبل برنامه ریزی کنید! مطمئناً شوهرتان عاشق این است که برای تولدش مورد توجه قرار گیرد. دوستان و خانواده خود و همسرتان را نیز خبر و آنها را سرگرم کنید – هر چه بیشتر، بهتر!

 

۲۰- مراسم تولد با تم سفید و روشن

درون رنگ سفید آرامش و شادکامی خاصی نهفته است و برای آقایانی که ساده پسند هستند و به رنگ سفید علاقه دارند ایده جالبی می‌باشد و در صورتی که لوازم جشن مانند ریسه و بادکنک و کیک نیز به رنگ سفید باشند هارمونی و هماهنگی ویژه و جذابی پدید آید.

 
 
ایده برای تولد شوهر

۲۱- دیزاین با طرح خال‌دار

تم خال‌دار مشهور و متداول بین افراد در تشریفات تولد بیشتر برای بزرگسالان و آقایان استفاده می‌شود و در مجموعه ایده برای تولد شوهر قرار دارد رنگ‌های مختلفی برای استفاده از این طرح وجود دارد اما رنگ مناسب خالدار مشکی و سفید می‌باشد.

 

۲۲- طراحی دیزاین سوپر ماریو

تم و پس زمینه با طرح اسطوره بازی‌های کامپیوتری ماریو که در دوران قدیم بسیار پرطرفدار بود اکنون به عنوان طراحی هیجان انگیز و شاد بین ۵۰ تم تولد مردانه معروف و بسیار پرفروش است.

ایده برای تولد شوهر

۲۳- تدارک یک ناهار غافلگیرکننده

غذا، دسر مورد‌علاقه‌اش به همراه هدیه را سفارش دهید و به محل کارش تحویل دهید یا چیزی بپزید و برایش ببرید و در صورت امکان با یکدیگر سرو کنید.

 

۲۴- از طریق روزنامه به شوهرتان تبریک بگویید 

در روزنامه ای که همسرتان می خواند، فضایی بخرید و پیام تبریک تولد و عکس او را در آن چاپ کنید.او غافلگیر و از دیدن آرزوها بسیار هیجان زده خواهد شد.

ایده برای تولد شوهر

۲۵- سورپرایز بادکنکی داشته باشید

به اندازه سن همسر خود بادکنک های قلبی شکل را با یک یادداشت بسته شده به هر بادکنک باد کنید. می توانید بنر تولد را با متن دلایلی که چرا دوستت دارم سنجاق نمایید.

 

۲۶- طراحی با کلکسیون ساعت

تم و دیزاین تولد ساعت ویژه همسرانی است که علاقه‌مند به انواع ساعت هستند و کلکسیونی از اقسام ساعت‌های مختلف را در کمد خود نگهداری می‌کنند این نوع طرح بسیار جالب است و یادآور توجه شما به علایق و خواسته‌های همسرتان می‌باشد.

ایده برای تولد شوهر

۲۷- طراحی با تم گیتار

طراحی دیزاین فضا و دیگر عوامل جشن تولد با طرح گیتار و دیگر آلات موسیقی موردعلاقه همسر فعال در زمینه موسیقی و سرزندگی بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.

 

۲۸- دیزاین تیم پرسپولیس

طراحی تم و فضای جشن تولد با رنگ قرمز و پرچم و کیک با طرح پرسپولیسی سورپرایز و شگفتانه ویژه‌ای برای شوهر طرفدار تیم پرسپولیس می‌باشد بهره‌گیری از نشان تیم پرسپولیس در استند و تاپر یک عمل خلاقانه و منحصربفرد شناخته می‌شود.

 
 
ایده برای تولد شوهر

۲۹- تم جشن تولد استقلال

طراحی دیزاین با آرم تیم استقلال اگر شوهرتان علاقه‌مند به این تیم ورزشی باشد و بازی‌هایش را دنبال کند پیشنهاد بسیار خوبی در بین انواع ایده برای تولد شوهر محسوب می‌شود.

در صورتی که روی تمامی لوازم مرتبط با تولد، نشان استقلال حک شده باشد وی را به وجد می‌آورد.

 

۳۰- دیزاین و طراحی بر اساس تیم سپاهان

سپاهان نیز یکی از تیم‌های برتر و محبوب ایرانی در اصفهان می‌باشد و در صورتی که همسرتان از طرفداران تیم سپاهان یا اصفهانی است نمی‌توانید پیشنهاد طراحی دیزاین جشن تولد با طرح سپاهان را رد کنید.

این نوع تم تولد، از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین طرح های جشن تولد مردانه بشمار می‌رود.

ایده برای تولد شوهر

۳۱- ایده تم پیراهن

یک پیشنهاد دیگر از ایده برای تولد شوهر تم پیراهن می‌باشد که به تازگی بسیار پرکاربرد شده و زیبایی و خاص بودن جشن تولد را چند برابر افزایش می‌دهد.

 

۳۲- تم جشن تولد بازی پاسور

این ایده مخصوص آقایان عاشق سرگرمی پاسور و کارت بازی است. اگر همسر شما هم به این سرگرمی عشق می‌ورزد و در اوقات فراغت روزمره خود وقتش را با آن سپری می‌کند، سفارش پک وسایل جشن تولد با طرح پاسور موجبات شادی وی را فراهم می‌آورد.

ایده برای تولد شوهر

۳۳- دیزاین ساده و شیک

طراحی با بادکنک‌های ساده ولی رنگارنگ، ریسه‌های رنگی و متنوع، رومیزی و ظروف نقره‌ای یک تم تشریفات تولد ساده ولی بسیار خاص و جذاب در بر دارد و مناسب مردان سرزنده و دارای روحیه بشاش است.

 

۳۴- دیزاین میوه‌ای

اگر همسر شما عاشق میوه و مرکبات است و اغلب از آنها سخن می‌گوید و در هر فصل میوه مخصوص آنرا می‌خرد و با خود به منزل می‌آورد، دیزاین با لوازم طرح میوه مانند بادکنک، رومیزی و کیک میوه‌ای پیشنهاد می‌شود.

همچنین قراردادن میوه‌های خوشمزه‌ای که وی دوست دارد؛ همراه با میوه آرایی خاص، زیبایی فضا و دیزاین تولد را چند برابر می‌کند.

ایده برای تولد شوهر

۳۵-سفارش طرح تاج طلایی

امروزه بدلیل تولید انواع تم تولد با نقش و طرح متنوع و دلخواه کمبودی احساس نمی‌شود و هر فرد مطابق خواسته و علایق خود می‌تواند بهترین پک دیزاین را سفارش بدهد.

تم معروف تاج طلایی مخصوص آقایان در همه سنین است که مطابق سلیقه آنها نیز تغییراتی در برخی عوامل تم قابل انجام می‌باشد تا تولدی به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز را برایشان فراهم کند.

۳۶- برگزاری جشن تولد با فینگرفود

فینگرفود یک نوع طراحی دیزاین جدید، جذاب، زیبا و خوشمزه است که در جشن تولد مردان بسیار استفاده می‌شود بطوری که کیک، شیرینی و میوه و دیگر مواد خوراکی را با طرح دلخواه می‌توان سفارش داد یا تهیه کرد.

ایده برای تولد شوهر

۳۷- ایده استفاده از کاپ کیک

کاپ کیک از جدید و بانمک‌ترین تم‌های تولد محسوب می‌شود در انواع و اقسام مختلف مطابق با هر سلیقه‌ای تولید شده و به شما بانوان ارجمند کمک می‌کنند تا در مراسم همسر مهربان و عزیز خود سنگ تمام بگذارید.

 

۳۸- طراحی با رنگ زرد

بدون شک تم زرد از رنگ و ایده‌های شاد و مفرح برای برگزاری جشن تولد مردان است و هیجان بسیاری را به مهمانان حاضر در جشن منتقل می‌کند.

تم زرد با استفاده از گل‌ آفتاب‌گردان، ریسه‌های نورانی و بادکنک‌های زرد و مشکی بهترین ایده در بین ایده برای تولد شوهر به حساب می‌آید.

ایده برای تولد شوهر

۳۹- سورپرایز به وسیله رادیو

در صورتی که وی به رادیو گوش کردن علاقه دارد و هر روز صبح یا عصر در حین انجام کارهای روزمره رادیو گوش می‌کند برایش موسیقی موردعلاقه‌اش را که خیلی وقت است نشنیده درخواست کنید حتی می‌توانید با بردن نام او و تبریک در رادیو کاملا شگفت‌زده‌اش کنید.

 

۴۰- تم و طراحی سبز رنگ

طراحی دیزاین با رنگ سبز یک ایده دیگر از کلکسیون ایده برای تولد شوهر می‌باشد بهره‌گیری از رنگ سبز موجب شادی و خونگرمی مهمانان می‌شود و فضای جشن تولد را گرم می‌کند.

این نوع طراحی با رنگ سفید و سبز بادکنک‌های هلیومی دیواری بسیار شیک و لاکچری می‌شود.

ایده برای تولد شوهر

۴۱- تم جشن تولد نارنجی 

نارنجی و رنگ‌های مکمل آن تم رنگی گرم و پرطرفدار هستند که در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان کاربرد بیشتری دارند زیرا انرژی بخش هستند و جزو رنگ‌های این فصول به حساب می‌آیند. تم نارنجی در کنار بادکنک‌های سفید زیبایی بیشتری پیدا می‌کند.

 

۴۲- طرح ستاره‌های طلایی

استفاده از ستاره‌های بزرگ و کوچک رنگی با اضافه کردن کمی خلاقیت و نوآوری ابتکاری نو و زیباست که برای بانوان باسلیقه و هنرمند کاری آسان و لذت‌بخش می‌باشد.

ایده برای تولد شوهر

۴۳- تم تولد ارغوانی

معمولا رنگ طراحی و تزیین با رنگ بنفش در جشن تولد دختران رایج است و به عنوان ایده برای تولد شوهر امری عجیب و خنده‌دار است در صورتی که در اغلب تولدهای مردانه هم استفاده شده و جشن تولدی زیبا و خاطره‌انگیز را فراهم آورده است.

 

۴۴- دیزاین با تم طلایی سورمه‌ای

طراحی با دو رنگ طلایی و سورمه‌ای فضای جشن تولد را بسیار باشکوه و بی‌نظیر می‌سازد و مخصوص آقایان جوان و خوش‌پوش است.

 

۴۵- طراحی با مدل قرمز خال‌دار

تم مذکور همواره در بین آلبوم و مجموعه ایده برای تولد شوهر یافت می‌شود و هرگز تکراری نخواهد شد زیرا در صورت طراحی توسط افراد توانا و باسابقه چشم‌نوازی جشن را مدیون این تم خواهید بود.

ایده برای تولد شوهر

بهترین هدیه برای تولد شوهر

 

کتاب

چنانچه در هنگام خرید هدیه برای همسرتان مردد هستید و گزینه مناسبی مدنظر ندارید خرید کتاب بهترین گزینه است، کتاب یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید با توجه به روحیات و خلق و خوی همسر خود آن را تهیه و هدیه کنید.

ایده برای تولد شوهر

عطر و ادکلن

یکی از مواردی که در وهله نخست با افراد مواجه میشویم بوی خوش آنها است به همین دلیل عطر و ادکلن به یکی از بهترین هدایای لاکچری و گران قیمت تبدیل شده است؛ البته برای استفاده از این مورد لازم است به طور کامل با سلیقه همسر خود آگاه باشید و آن را بشناسید.

ست کیف پول و کمربند

در صورتی که قصد دارید برای هدیه تولد همسر خود یک هدیه ارزان و البته شیک تهیه کنید خرید ست کیف پول و کمربند انتخاب مناسبی است. با انتخاب یک ست زیبا و شیک می‌تواند همسر خود را خوشحال کنید و استفاده مداوم و روزانه از کیف پول و کمربند باعث می‌شود تا همواره به یاد شما باشند.

ساعت مچی

با توجه به علاقه وافر آقایان به ساعت مچی می‌تواند یک هدیه مناسب و لاکچری برای مردان به شمار بیاید. اگر همسر شما به تکنولوژی روز دنیا اهمیت فراوانی می‌دهد بهتر است ساعت‌های مچی هوشمند را نیز مدنظر قرار دهید. استفاده همیشگی از ساعت مچی می‌تواند علاوه بر بهترین هدیه بودن، عشق شما را در ذهن همسر تداعی کند.

ایده برای تولد شوهر

جوراب

از متداولترین و البته بامزه‌ترین هدایا برای هدیه تولد همسر جوراب است، در صورتی که بخواهید با وی شوخی کنید و در روز تولدش کمی او و مهمانان را بخندانید. البته خارج از شوخی و خرید هدیه بانمک باید کادوی تولدی شیک و ارزشمند مطابق سلیقه و علایقش برای همسر عزیز خود بخرید و به وی هدیه کنید.

ایده برای تولد شوهر

مکان های مناسب برای گرفتن تولد شوهر

 

امکان دارد پس از برنامه‌ریزی و انتخاب بهترین ایده برای تولد شوهر جهت انتخاب مکان برگزاری جشن تولد به مشکل بخورید و خانه خودتان نیز برای تدارک جشن کوچک باشد و جوابگوی تمامی مهمانان نباشد در این زمان تصمیم به برگزاری جشن در کافه یا رستوران، باغ و ویلا به نسبت تعداد مهمانان، نوع جشن تولد، پذیرایی و دیگر عوامل متفاوت می‌باشد.

اگر متراژ خانه شما با تعداد مهمانان برابر است و توانایی برگزاری جشن تولد در منزل را دارید حتما مطلب ۲۰ ایده برای تولد در خانه را بخوانید زیرا در برگزاری جشن تولد همسر به بهترین نحو شما را یاری می‌کند.

 

اجرای جشن تولد در باغ و ویلا

با یک سرچ کوتاه در گوگل و شبکه‌های اینترنتی مانند دیوار، شیپور و دیگر موارد می‌توانید انواع باغ و ویلا را متناسب با تعداد مهمانان و بودجه خودتان پیدا و قیمت‌های آنان را با یکدیگر مقایسه کنید.

اغلب باغ ویلاهای داخل شهر اجاره بیشتری نسبت به باغ و ویلاهای خارج از شهر دارند. یکی از مزیت‌های انتخاب ویلا این است که در صورت صدای زیاد موزیک و سروصدا مزاحمتی برای همسایه‌ها بوجود نخواهد آمد.

ایده برای تولد شوهر

تولد در کافه و رستوران

این مکان‌ها ویژه دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بدون پایکوبی و رقص می‌باشد اغلب کافه و رستوران‌ها نیز منوهای ویژه و فوق‌العاده‌ای برای تولد افراد دارند تنها کافیست از چند روز قبل آنها را مطلع سازید.

از دیگر مزیت‌های برگزاری جشن تولد در مشهد در کافه یا رستوران این است که تنها رزرو مکان و دعوت مهمانان برعهده شماست و دیگر موارد از قبیل خدمات، تمیز‌ کردن فضا و آراستن آن را افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهند.

ایده برای تولد شوهر

برگزارکننده حرفه‌ای تولد در مشهد

 

شرکت تشریفات شریف در مشهد تاکنون در زمینه برگزاری انواع تشریفات اعم از عروسی، تولد، افتتاحیه، همایش و ترحیم با ارائه مفیدترین خدمات در خدمت شما هموطنان عزیز بوده و در زمینه‌های مذکور چندین سال سابقه دارد.

هدف از تاسیس این مجموعه به صورت تیمی کمک به عزیزان ارجمند است که به هر دلیلی خصوصا نداشتن اطلاعات کافی از برگزاری مراسمات به بهترین نحو اطلاعی ندارند و نیاز به یاری شرکت‌های تشریفاتی معتبر و مجرب دارند.

با حضور تیم تشریفات شریف که یکی از بهترین موسسه‌های تشریفاتی ایران در زمینه برگزاری انواع مراسمات است در مجالس سفارش شده توسط خودتان مهمان باشید.

ایده برای تولد شوهر

برخی از خدمات تشریفات شریف در روز تولد

۱- انجام پذیرایی توسط پرسنل اقا و خانم

وجود چند تن از مهمانداران خوش برخورد و مجرب به همراه لباس فرم متناسب با جشن تولد و شادی‌بخش در زمینه پذیرایی موجب می‌شود تا همه مهمانان جشن تولد پذیرایی شوند و کسی از قلم نیفتد و هر چه مهمانان نیاز داشتن در اختیار آنان قرار دهند.

۲- ثبت لحظات زیبا توسط عکاس و فیلمبردار متبحر

حضور عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای در جشن تولد با تمامی تجهیزات این امکان را به شما می‌دهد که با وجود امکانات هوشمند از لحظات رویایی جشن تصاویر زیبایی را تهیه کرده و به‌عنوان یادگاری ارزشمند بهترین عکس‌های خاطره‌انگیز را در آلبوم نگه دارید.

۳- تهیه لوازم تولد در مشهد، موسیقی و دیجی

اعزام دیجی با تجهیزات کامل صوتی و تصویری و نورپرداز موجبات رقص و شادی با عزیزان را در شب جشن تولد فراهم می‌کند.

در چنین جشن‌هایی موسیقی‌های مرتبط با تولد گزینه مناسبی است. موزیک باتوجه به میزان سن فرد و علاقه وی انتخاب می‌شود که بهتر است نوع موسیقی و نواختن آن را برعهده دیجی ماهر و متخصص حاضر در جشن تولد بسپارید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله جذاب تشریفات تولد مشهد را برایتان آماده کرده‌ایم.

ایده برای تولد شوهر

از نگاه صمیمی و گرم شما عزیزان متشکریم که تا پایان مقاله ایده برای تولد شوهر با ما همراه بودید امیدواریم اطلاعات لازم و مفید را بطور کافی دریافت کرده باشید.

اگر میخواهید در منزل یک تولد خاص بگیرید پیشنهاد می‌کنم از تیم باسلیقه تشریفات شریف کمک بگیرید.

برای تدارک و برگزاری جشن تولد همسر خود باید از علایق و انتظارات او مطمئن شوید سپس تصمیم به طراحی نقشه و تزیین دیزاین مراسم بگیرید زیرا مردان خیلی سریع خسته و کسل می‌شوند بنابراین جشن تولدشان باید بسیار مهیج و شاد برگزار شود.

فراموش نکنید که تیم تشریفات شریف همراه شماست تا صفر تا صد جشن تولد همسر مهربانتان را به بهترین نحو برگزار و مراسمی خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان آورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید