تشریفات ترحیم در طرقبه

اگر میخواهید در طرقبه یک مراسم شیک برگزار کنید به ما بسپارید.
فهرست

فوت یکی از عزیزان در زندگی بسیار حال اطرافیان را منقلب کرده و موجب بوجودآمدن غم و ناراحتی برای اعضای خانواده و بستگان می‌شود این مسئله غم‌انگیز برای همه پیش‌ می‌آید و تمامی ما در زندگی با این مصیبت روبرو شده‌ایم با این حال پذیرفتن این موضوع هیچوقت آسان نیست در ادامه اطلاعات مفیدی درباره تشریفات ترحیم در طرقبه داده خواهد شد.

پس از درگذشت متوفی خانواده و نزدیکان وی بدلیل ناراحتی شدید قادر به پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم ختم به بهترین نحو نخواهند بود به همین منظور و برای رفاه حال عزیزان برخی تیم‌های حرفه‌ای برگزارکننده تشریفات در این زمینه اعلام آمادگی کرده و در خدمت عزاداران محترم هستند تا تشریفات ترحیم در طرقبه بسیار آبرومندانه برگزار گردد.

در ادامه جهت آشنایی شما با بهترین شرکت برگزارکننده انواع مراسم در خراسان جهت سپردن تشریفات ترحیم در طرقبه بدون نگرانی با ما همراه باشید.

تشریفات ترحیم در طرقبه

تشریفات شریف بهترین گروه برگزارکننده مراسم ترحیم در طرقبه

تیم تشریفات شریف مشهد با سابقه چندین ساله در زمینه برگزاری مراسم ختم در خدمت مردم عزیز است تا با برگزاری مناسب و اصولی تشریفات ترحیم در طرقبه مراسمی خاطره‌انگیز را برای میزبان و مهمانان ارجمند فراهم آورد.

به منظور رفاه عزیزان تمامی مراحل فوت از گرفتن گواهی فوت و تغسیل تا پذیرایی از مهمانان توسط کارکنان تیم تشریفات شریف انجام می‌شود تنها کافیست تماس بگیرید.

همچنین برای ارتباط با تشریفات شریف و اخذ اطلاعات بیشتر و برنامه‌ریزی جهت برگزاری تشریفات ترحیم در طرقبه با ما تماس حاصل نمایید.

 

۱- طی کردن مراحل اداری و اخذ گواهی فوت

پزشک پس از معاینه و تایید نبود هیچگونه علائم حیاتی در بدن فرد گواهی فوت و تغسیل را صادر می‌کند و این مراحل توسط نماینده تشریفات شریف انجام می‌شود.

در مرحله بعد متوفی غسل داده شده و مطابق خواسته صاحب‌عزا برای عتبات عالیات، زیارت اماکن مقدس و یا سایر موارد منتقل می‌شود.

تشریفات ترحیم در طرقبه

۲- برگزاری مراسم تدفین در ارامگاه‌های طرقبه و مشهد

خرید جای قبر طبق خواسته صاحب مجلس انتخاب می‌شود و بهشت ‌رضا، حرم مطهر، خواجه ربیع، بهشت جوادالائمه، خواجه اباصلت، بهشت امام علی، بهشت رضوان، گلزار شهدای شاندیز و گلزار شهدای طرقبه و آرامستان گلستان آرامستان‌های مناسب خرید قبر در مشهد هستند.

پس از انتخاب محل دفن مراحل خاکسپاری انجام می‌شود و حمل تابوت متوفی تا محل تدفین توسط پرسنل تشریفات شریف صورت می‌گیرد.

تشریفات ترحیم در طرقبه

۳-گل و شمع ‌ارایی محل خاکسپاری و میزیادبود

تزیین با گل و شمع از عادت‌های مرسوم هنگام برگزاری تشریفات ترحیم در طرقبه می‌باشد که توسط تیم تشریفات شریف به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. چرا که گل نماد دوستی و آرامش بین افراد است و از سال‌های دور مورد استفاده بوده و اکنون نیز نقش مهمی در تشریفات ترحیم دارد.

تزیین میز یادبود با قاب عکس مرحوم، گل و شمع، دیس حلوا و خرما و قرآن و گلاب بسیار پسندیده است.

تشریفات ترحیم در طرقبه

۴- رزرو بهترین رستوران و تالارهای طرقبه

امروزه رستوران و تالارهای پذیرایی به مکان مناسبی برای اجرای مراسم ختم تبدیل شده و بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که مراسم را در مکان‌های ذکرشده برگزار نمایند.

مکان برگزاری تشریفات ترحیم در طرقبه به نظر و اراده صاحب مراسم و همچنین تعداد مهمانان و نوع غذا وابسته است.

جهت انتخاب معتبرترین رستوران یا تالار پذیرایی در طرقبه و اخذ مشاوره رایگان از تیم تشریفات شریف با ما در ارتباط باشید.

تشریفات ترحیم در طرقبه

۵- پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل منظم و دوره دیده

یکی از ویژگی‌هایی که تیم تشریفات شریف را منحصربفرد کرده وجود مهمانداران آقا و خانم و پذیرایی حرفه‌ای آنان از مهمانان می‌باشد. پرسنل بااخلاق تمام تلاش خود را می‌کنند تا تشریفات ترحیم در طرقبه بی نقص برگزار شده و میزبان و مهمانان رضایت کامل داشته باشند.

◀مشاهده نمونه پک پذیرایی در مشهد

 چای، حلوا و خرما، میوه و شیرینی پای ثابت تشریفات ترحیم هستند و علاوه بر آنها تیم پذیرایی تشریفات شریف در فصول گرم و سرد سال با پک‌های پذیرایی متنوع و متناسب با فصل از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

بدلیل شیوع بیماری کرونا گروه تشریفات شریف مشهد پک‌های پذیرایی متنوع و کاملی برای مهمانان در نظر گرفته اند که در صورت نظر صاحب مجلس در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

 

تشریفات ترحیم در طرقبه

۶- ارائه مشاوره توسط پزشکان متخصص

یکی از خدمات اختصاصی تیم تشریفات شریف مشهد ارائه مشاوره توسط پزشکان حاذق به افرادی است که در زمینه فوت عزیزان دچار ضربه روحی و نسبت به زندگی دلسرد شده‌اند.

بهترین پزشکان روانشناس در این مواقع با تمرکز بر مشکلات عاطفی و روحی فرد پس از فوت عزیز در مدت کوتاهی افسردگی وی را رفع می‌کنند

مشاوره قبل از برگزاری تشریفات ترحیم(چک لیست مراسم ترحیم)

تشریفات مراسم ختم در مسجد و حسینیه‌ها

از دیرباز رسم بر این بود که مراسم ختم در مکانی مذهبی برگزار شود و به همین دلیل بهترین مکان برای برگزاری مراسم ختم مسجد بوده و تا امروز نیز این رسم پسندیده ادامه دارد.

از مهم‌ترین نکاتی که قبل از برگزاری مراسم در مساجد باید به آنها توجه داشت ظرفیت مسجد متناسب با تعداد مهمانان و همچنین موقعیت مکانی و جای پارک مناسب  اطراف مسجد می‌باشد.

تیم تشریفات شریف تمامی مساجد در سطح مشهد را برای شما عزیزان رزرو می‌کند و در صورت تمایل لیست بهترین مساجد همراه باامکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خیال راحت محل برگزاری تشریفات ترحیم در طرقبه را انتخاب کنید.

تشریفات ترحیم در طرقبه

اگر قصد برگزاری مراسم ترحیم در طرقبه را دارید توصیه می‌کنم حتما مقاله تشریفات ترحیم در مشهد را مطالعه کرده و تمامی خدمات ویژه ما را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

تیم تشریفات با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم ترحیم آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است و در تمامی مراحل برگزاری تشریفات ترحیم در طرقبه همراه شماست و نظارت می‌کند تا تمامی کارها بدون مشکل انجام شود و موجبات رضایت میزبان و مهمانان را فراهم آورد.

جهت اطلاعات بیشتر در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید