رزرو مسجد در مشهد

رزرو مسجد در مشهد

چنانچه قصد دارید طبق سنت دیرینه، مجالس ترحیم اموات خود را در مسجد برگزار نمایید قبل از هر کاری باید اطلاعات کافی درباره تمام مساجد مشهد داشته باشید و با توجه به معیارهای خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
فهرست

لیست مساجد مشهد 

به منظور رزرو مسجد برای مراسم ختم و مشاهده مشخصات هر مسجد روی آن کلیک کنید

از قدیم‌الایام مجالسی که برای آرامش روح و تسلای خاطر درگذشتگان تدارک دیده می‌شد در اماکن مذهبی به ویژه مسجد صورت می‌گرفت و این سنت همچنان ادامه دارد. در این مقاله قصد داریم درباره رزرو مسجد برای مراسم ختم در مشهد توضیحات کامل و مفیدی ارائه کنیم. برای انتخاب مسجد باید به نکاتی از جمله تعداد مهمان، جای پارک مناسب، دارا بودن آسانسور و هزینه رزرو توجه داشت.

توصیه می‌کنم به منظور دانستن تمامی نکات مجالس ختم مقاله تشریفات ترحیم در مشهد را مطالعه نمایید.

رزرو مسجد در مشهد(هزینه مناسب)

شماره تماس سراسری جهت رزرو مساجد در مشهد

رزرو مسجد در مشهد(بزرگترین مساجد)

بزرگترین مساجد مشهد

با توجه به مساجدی که در سطح شهر مشهد معرفی شد، می‌توانید متناسب با محل زندگی خود و بودجه‌ای که دارید بهترین مسجد را رزرو کرده و از خدمات ویژه آن‌ها از جمله مبله بودن، دارای پارکینگ اختصاصی، آسانسور و دیگر امکانات بهره ببرید. مسجد توفیق و مسجد الزهرا از بزرگترین و زیباترین مساجد خیابان احمدآباد محسوب می‌شوند.

مسجد قبا در بلوار خیام، مسجد غدیر بابا علی در بلوار ارشاد، مسجد امام سجاد (ع) واقع در بلوار سجاد علاوه بر متراژ بالا از مجهز‌ترین مسجدهای شهر مشهد بشمار می‌روند.

مسجدهای معروف مشهد

از معروف‌ترین و مهم‌ترین مساجد واقع در سطح مشهد که می‌توانید برای برخورداری از یک تشریفات ترحیم باشکوه و آبرومند روی آن‌ها حساب کنید عبارتند از: مسجد الزهرا خیابان سناباد، مسجد المهدی خیابان فلسطین، مسجد و حسینیه نصرت خیابان ابن سینا، مسجد نقویه خیابان عارف و مسجد و حسینیه اخوان خیابان گلستان.

 

لیست بهترین مساجد مشهد

هماهنگی با مسجد در مشهد با توجه به تعداد بی‌شمار مسجد که  در سطح این شهر بزرگ وجود دارد کار آسانی نیست و زمان و دقت زیادی می‌طلبد به همین دلیل برای راحتی کاربران عزیز بزرگ‌ترین و معروف‌ترین اماکن مذهبی را برای رزرو مسجد در مشهد معرفی نمودیم. چنانچه از آداب و سنت‌های برگزاری مراسم ختم در مساجد آگاه نیستید مطلب مفید موجود در سایت به شما کمک‌ می‌کند.

رزرو مسجد در مشهد(تشریفات شریف)

قیمت مسجد برای برگزاری مراسم ختم در مشهد

براورد هزینه رزرو و هماهنگی با مسئولین مسجد در مشهد با توجه به نوع و امکانات مسجد، تعداد مهمانان، پرسنل پذیرایی، حضور مداح و سایر موارد تعیین می‌شود بطور کلی رقم‌های دریافتی مساجد با توجه به همین معیارها از ۲ میلیون تا ۵ میلیون تومان در نوسان است.

قیمت مسجد برای ختم را می‌توان به راحتی با زدن چند کلیک از گوگل پیدا کرد و اگر حدود هزینه‌ها مربوط به چند سال پیش باشد برای اطلاع از قیمت مسجد برای ختم ۱۴۰۲ کافیست با مدیر اجرایی مساجد تماس بگیرید تا توضیحات لازم را به شما ارائه نمایند.

تاج گل ترحیم مشهد توسط تشریفات شریف

تشریفات مراسم ختم در مشهد

پس از تدفین بااهمیت‌ترین مراسم که در روز سوم از درگذشت متوفی باید برگزار شود مجلس ترحیم یا ختم است.

پس از فوت یکی از عزیزان در زندگی، اعضای خانواده بدلیل فشارهای روحی و روانی توانایی درک این مسئله و تلاش برای اجرای یک مراسم ختم آبرومند را ندارند.

با توجه به مسائل بالا و به منظور ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار تیم تشریفات شریف از سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و تاکنون ارائه دهنده صفر تا صد خدمات باشکوه و آبرومندانه مجالس ترحیم در سراسر مشهد است.

📞جهت رزرو مسجد برای مراسم ختم و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش تاج گل ترحیم مشهد با حداقل بودجه توسط تشریفات شریف

لیست خدمات ترحیم در مسجد

این خدمات در گروه تشریفات شریف شامل موارد زیر می‌شود:

۱- رزرو مداح و قاری

حضور مداح و قاری قرآن پیش از هر برنامه‌ای برای مجالس ترحیم الزامی است و از مهم‌ترین خدمات ارائه دهنده تیم تشریفات شریف برای اجرای مراسم ختم در مسجد می‌باشد. در ایران مسلمانان همواره در مراسمات ترحیم این آداب و رسوم که رنگ و بوی الهی دارد را پاس می‌دارند و سعی دارند در این بخش از بهترین قاریان و مداحان دعوت کنند تا علاوه بر شادی روح درگذشته، بازماندگان در فلسفه مرگ و جهان آخرت بیشتر تفکر کنند. پیش از انتخاب و دعوت مداح مراسم ترحیم در مشهد باید ابتدا از ویژگی‌های رفتاری ویک مداح حرفه‌ای آگاهی پیدا کنید.

تشریفات ترحیم مساجد در مشهد(رزرو مداح)

۲- پذیرایی مهمانان در مسجد

چای، حلوا، خرما، نوشیدنی‌های گرم و سرد متناسب با فصل، میوه و شیرینی مخصوص ترحیم از ملزومات مراسم ختم محسوب می‌شوند که باید توسط پرسنل مجرب و خوش اخلاق از تمام مهمانان پذیرایی شود تا کسی از قلم نیفتد. توزیع پک‌های پذیرایی میان مهمانان از دوران اپیدمی کرونا رایج شده و بدلیل اینکه بسته بندی بهداشتی و خاص دارد میان افراد در مجالس مختلف از محبوبیت خاصی برخوردار است.

۳- طراحی میز گل آرایی و شمع آرایی

گل و شمع مکمل‌های زیبایی هستند که بدلیل برقراری آرامش و حس خوب همواره در مجالس ترحیم از جایگاه و مرتبه بالایی برخوردارند.

تزیین میز یادبود با استفاده از گل و شمع و عکس متوفی تصویری زیبا و چشم نواز بوجود می‌آورد.

در صورت تمایل مجموعه تشریفات شریف از ابتدا تا انتهای مراسم با شماست و پرسنل آقا و خانم مجرب را برای تزیین اصولی میز ترحیم به محل مورد نظر اعزام می‌کند.

رزرو مسجد در مشهد( گل آرایی و شمع آرایی)

۴- سفارش انواع تاج گل

مهمانان و نزدیکان برای حضور در مراسم ترحیم به منظور ادای احترام و همدردی با خانواده متوفی در اغلب موارد از انواع مدل‌های تاج گل در اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنند. طراحان تاج گل تیم تشریفات شریف با بکارگیری حداکثر توانمندی و ظرفیت‌های خود در مدت زمانی کوتاه بهترین تاج گل‌ها را برای مشتریان عزیز می‌سازند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر مطلب تاج گل ترحیم در مشهد را از دست ندهید.

۵- چاپ کارت دعوت، بنر و اطلاعیه ترحیم

اولین ابزارهای ابراز تسلیت و همدردی با خانواده داغ دار چاپ انواع بنر، اعلامیه و اطلاعیه در روزنامه و کارت دعوت مربوط به فوت مرحوم یا مرحومه است که این قسمت از تدارکات اغلب برای افراد شناخته شده بکار می‌رود.

۶- رزرو انواع رستوران در مشهد

امروزه تالارهای پذیرایی به مکان‌های مناسبی برای برگزاری تشریفات ترحیم تبدیل شده‌اند.

خانواده‌های عزادار معمولا با روش‌های مختلفی از مهمانان پذیرایی می‌کنند که علاوه بر ملزومات اصلی و پک‌های پذیرایی که در مطالب بالا بدان اشاره شد می‌تواند شامل ناهار دادن به مهمانان، اقوام و آشنایان شب سوم یا هفتم باشد.

۷- تهیه انواع دیس خرما و حلوا

یکی از آداب‌ و رسوم قدیمی ایرانیان در مراسم ختم تزیین خرما و حلوا به شکلی خاص و پذیرایی از مهمانان می‌باشد که تا امروز حفظ شده است.

حلوا و خرما همیشه در مجالس ترحیم وجود دارند و عضو ثابت این مجالس بشمار می‌روند.

پرسنل آقا و خانم تشریفات شریف در مشهد چندین مدل دیس حلوا و خرما با بهترین تزیین‌ها در کنار کیفیت و طعم عالی آماده و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

رزرو مسجد در مشهد(سینی حلوا و خرما)

تمامی خدمات مجالس ترحیم شما توسط گروه تشریفات شریف انجام خواهد شد و این مجموعه سعی کرده تمامی این امور را با هزینه کمتر در فرصتی کوتاه و با بهترین کیفیت انجام دهد. تا مراسمی خاطره‌انگیز را برای شما و مهمانان ارجمند به ارمغان آورد.

شماره تماس مساجد مشهد و ثبت سفارش و اطلاع از هزینه مسجد برای ختم:

خدمات تشریفات شریف در خصوص برگزاری مراسم ترحیم

۴.۶/۵ - (۲۱ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :