هزینه های برگزاری یک همایش

لیست هزینه های برگزاری همایش

برای شروع و برگزاری یک همایش چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟ همایش‌های موفق و به یاد ماندنی از چه ملزوماتی تشکیل شده‌اند؟
فهرست

همایش گردهمایی افرادی در یک جلسه با موضوع از پیش تعیین شده است که در سطح ملی، منطقه‌ای یا محلی قابل برگزاری می‌باشد روشن است که هر چه همایش سطح بزرگ و فراگیرتر داشته باشد اهمیت آن افزایش می‌یابد.

بطور کلی چندان اهمیتی ندارد که همایش شما درباره چه موضوعی، با کدام اشخاص و در چه سطحی است زیرا هر کدام از آنان در موقعیت خودشان دارای ارزش هستند.

تهیه لیست هزینه های برگزاری همایش در اجرای همایش به بهترین نحو بسیار موثر است و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان تمام امور را به صورت منظم سامان داد.

مراسم افتتاحیه زمانی انجام می‌شود که شرکت و موسسات تازه تاسیس برای معرفی و تبلیغات کار خود مراسمی را تدارک می‌بینند. به منظور بالا رفتن کیفیت برگزاری وجود یک تیم قوی و باسابقه در این زمینه الزامی است.

معرفی تیم تشریفات شریف و فعالیت مفید آن در تشریفات همایش

در ادامه قصد داریم مهم‌ترین ملزومات یک همایش برتر را بیان کنیم لذا میزبان می‌تواند هر کدام از اقدامات زیر را با توجه به نوع همایش و گستردگی آن انجام داده و تشریفات همایش را به صورت قانون مند سازمان دهد.

 

۱- هزینه ملزومات چاپی

سفارش و تهیه کارت دعوت، بروشور تبلیغاتی، بنر، استند، برگه‌های ثبت‌نام، مقاله گزیده از مباحث کنفرانس، اوراق نظرخواهی و مشورت و دیگر موارد در تمام همایش‌ها بسیار اهمیت دارند بنابراین می‌بایست به هزینه تعداد و تکثیر آن‌ها توجه نمود.

 

۲- تزئینات همایش

وجود عواملی که در جذابیت صحنه و مکان برگزاری همایش تاثیر بسزایی دارند از جمله: بادکنک آرایی، گل آرایی، طراحی دکور، آتش بازی، تولیدات رسانه‌ای مرتبط با موضوع، چیدمان میز و صندلی‌ها، استفاده از رنگ‌های شاد، بهره‌گیری از شرشره‌های رنگی و سایر اقدامات با توجه به میزان و نوع آن هزینه متفاوتی دارد.

بادکنک آرایی در مجالس و همایشات

۳- پذیرایی از مهمانان

استفاده از انواع پک‌های پذیرایی در مجالس اداری و خانوادگی مدتی است به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

در مطلب پک‌های پذیرایی مرغوب تشریفات شریف می‌توانید هر کدام از بسته‌ها را با توجه به فصل و بودجه خود سفارش دهید.

پذیرایی نوشیدنی سرد و گرم، پک پذیرایی کیک، ناهار یا شام، استفاده از میوه فصل و از همه مهم‌تر حضور پرسنل پذیرایی مجرب و دوره دیده نیز در تعیین بخش از هزینه همایش نقش دارند.

 

۴- دستمزد مداح و مجری
دعوت از مداحان، مجریان و قاریان قرآن برتر برای حضور در کنگره و افزایش بهره‌وری یکی دیگر از موارد دارای اهمیت در لیست هزینه های برگزاری همایش محسوب می‌شود.
روشن است هر چه مداح و مجری دعوت شده توانمند و مشهورتر باشد دستمزد وی افزایش می‌یابد.
خصوصیات مجری حرفه ای همایش

۵- دعوت از سخنرانان و افراد شاخص

امروزه میزان اهمیت یک همایش یا هرگونه جلسه اداری را افراد حاضر در آنجا تعیین می‌کنند.

بدون شک سخنوران و افراد محبوب جامعه بهتر از افراد دیگر توان بدست گرفتن مجلس و صحبت درباره موضوع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی یا فرهنگی را دارند لذا در اغلب تشریفات همایش خصوصی و در سطح ملی حضور این قبیل افراد ضروری است.

 

۶- تجهیزات صوتی و تصویری
وجود انواع امکانات و وسایل پیشرفته صوتی و تصویری نظیر بلندگو، آمپلی فایر، ساب ووفر و سینمای خانگی متناسب با نحوه اجرای کنفرانس و همایش افراد شکل می‌گیرد.
 
 
۷- استفاده از گروه های نمایشی
دعوت از گروه سرود، تئاتر یا اجرای صحنه‌های نمایشی مرتبط با موضوع در همایش در سطح ملی بسیار کاربرد دارد و در جدول لیست هزینه های برگزاری همایش قرار می‌گیرد.
برگزارکننده تشریفات همایش چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ چگونه می‌توان همایش را با کیفیت عالی و خاطره‌انگیز برگزار کرد؟
فیلمبردار و عکس بردار حرفه‌ای

۸- هزینه فیلمبرداری و عکس برداری

هنر عکاسی و ضبط فیلم افزون بر تنوع زیاد نقش موثر و بااهمیت در ماندگاری خاطرات همایش در ابعاد محلی، ملی یا منطقه‌ای دارد.

میانگین قیمت تهیه عکس و فیلم از همایش با توجه به تجربه و شهرت آتلیه یا عکاس مدنظر، آپشن‌های پکیج انتخابی‌ و دیگر موارد بررسی می‌شود.

 

۹- تهیه هدایای تبلیغاتی برای مهمانان همایش
معمولا در تمام مجالس همایش از افراد صاحب نظر و مفید دعوت می‌شود و در حین کنفرانس سخنران یا مجری برتر از این اشخاص دعوت کرده و به پاس قدردانی از زحماتی که برای پویایی و رشد موضوع همایش داشته‌اند برای آنان هدایای ارزنده‌ای در نظر می‌گیرند.
تیم امنیتی مراسم عروسی در مشهد

۱۰- تیم امنیتی در همایش های بزرگ

در اغلب همایش‌های بزرگ بدلیل حضور سران جامعه و افراد بانفوذ برقراری نظم و امنیت پایدار بسیار اهمیت دارد.

حضور یک یا چند تیم امنیتی آموزش دیده و نیرومند برای محافظت از افرادی که در همایش هستند یکی از اقدامات اصلی میزبان است ولیکن هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد.

۱۱- رزرو سالن همایش
هر گردهمایی باید در فضا و مکان مناسب و با توجه به تعداد نفرات برگزار شود بنابراین در صورتی که سالن مناسبی برای اجرای مراسم ندارید رزرو بهترین سالن همایش توسط تیم تشریفات شریف صورت می‌گیرد.
 
۱۲-هزینه های مربوط به فروش بلیط
لیست هزینه های برگزاری همایش در برگیرنده آن دسته از هزینه‌ها مانند چاپ، صدور و توزیع بلیط و دستمزد تیم فروشنده بلیط می‌باشد که باتوجه به نوع همایش قابل انجام است.
تهیه میز و صندلی و سایر ملزومات به تعداد مهمانان
۱۳- تهیه و کرایه میز و صندلی در مکان های باز
 
با توجه به متفاوت بودن سلیقه میزبان و نوع مراسم و انتظارات مهمانان، برگزاری همایش در فضای باز امکان پذیر است.
امروزه با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های بهداشتی برگزاری جلسات و تشریفات همایش و افتتاحیه در مکان‌های باز و هوای آزاد اهمیت می‌یابد.
یکی دیگر از مواردی که در لیست هزینه های برگزاری همایش نقش واضح و معین را ایفا می‌کند خرید یا کرایه میز و صندلی است که بسته به تعداد مهمانان متفاوت است.
برگزاری تشریفات ترحیم در فضای باز از دیگر خدمات ارزنده تیم تشریفات شریف می‌باشد که در باغ، سالن و دیگر اماکن قابل انجام است.
 
۱۴- هزینه پرسنل پذیرایی از مهمانان
 
مهمانداران مجرب تیم تشریفات شریف نحوه سرو غذا و برخورد با مهمانان را به خوبی آموزش دیده‌اند و با تسلط بر کار خود و انجام دادن آن به شیوه مطلوب تاثیر بسزایی بر رضایت افراد حاضر در همایش و برقراری کیفیت عالی مجالس دارند.
 
۱۵- وسایل جابجایی مهمانان به فرودگاه و هتل
در همایش‌های ملی معمولا اغلب سران معروف حضور دارند و برای اینکه بتوانند از شهر یا کشور خود به محل اجرای همایش برسند نیازمند سیستم حمل و نقل پیشرفته هستند.
کرایه ساعتی یا روزانه هر گونه وسیله نقلیه اعم از مینی بوس، اتوبوس، ون و ماشین شخصی برای جابجایی و انتقال افراد از فرودگاه و هتل به محل برگزاری همایش قیمت مخصوص به خود را دارد.
جهت کرایه وسایل نقلیه و خودرو توصیه می‌شود مطالعه مطلب سرویس ایاب و ذهاب در مشهد را از دست ندهید.
 
ویژگیهای تشریفات شریف

۱۰ دلیل مهم اعتماد به یک تیم تشریفاتی حرفه‌ای

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مجموعه شریف که باعث تمایز آن از سایر شرکت‌ها می‌شود را بررسی می‌کنیم:

۱- توانایی انجام کلیه وظایف تشریفات همایش در مشهد توسط پرسنل آقا و خانم آموزش دیده

۲- اجرای برنامه‌های هنری برتر توسط افراد هنرمند شامل شعبده بازی، سرود، موزیک، آکروبات و سایر موارد

۳- دعوت از قاریان قرآن، مداحان مشهور و استادان دانشگاه متناسب با موضوع تشریفات

۴- ایجاد کارت شناسایی و حضور و غیاب آنلاین مهمانان

۵- پذیرایی غذا و میان وعده ویژه توسط افراد آموزش دیده و بااخلاق

۶- مدیریت و نظارت دقیق و موشکافانه بر نحوه فعالیت کارکنان

۷- تامین نیروی انسانی مجهز اعم از حراست، تیم امنیتی، پرسنل خدماتی و سایر موارد

۸- هماهنگی با کادر درمان پیشرفته اورژانس در صورت نیاز

۹- جذب و تبلیغ اسپانسر یا حامی مالی همایش

۱۰- به ارمغان آوردن تشریفات همایش با کیفیت و خاطره انگیز برای میزبان و مهمانان

امروزه اجرای همایش، کنگره و دیگر مراسم‌ها در زمینه‌های مختلف بسیار پرطرفدار است اما بدلیل زمان زیادی که آماده‌کردن محل برگزاری تشریفات می‌طلبد بیشتر افراد آنرا به تعویق انداخته و از انجامش صرف‌نظر می‌کنند. تیم تشریفات شریف مشهد با سال‌ها تجربه در برگزاری انواع تشریفات با بالاترین کیفیت آماده است تا همایش و دیگررویکردهای شرکت یا سازمان‌ها را به شکلی خاص و متناسب با شان و منزلت آنها انجام دهد.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید