همانطور که میدانید در هر کشوری با توجه به فرهنگ جامعه آداب خاصی وجود دارد و هر کدام از آنها روشهایی را برای زندگی اجتماعی خود پسندیده میدانند.
در ایران که فرهنگ غنی سرشاری داریم همانند بسیاری از کشورهای دیگر برای برخی امور زندگی مانند جشن تولد، مراسم عروسی، شروع یک کسبوکار جدید و … آداب خاصی را دارا هستیم که سعی میکنیم با توجه به رسمی یا غیر رسمی بودن آن به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
مراسم افتتاحیه زمانی انجام میشود که شرکت و موسسات تازه تاسیس شده برای معرفی و تبلیغات کار خود به مردم به بهترین شکل ممکن آن را برگزار نمایند. در این مسیر علاوه بر نظر صاحب تشریفات وجود یک تیم قوی و باسابقه که مراسم های مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند ضروری است.
گروه تشریفات شریف در مشهد ارائه دهنده بهترین و با کیفیتترین خدمات هستند و شما عزیزان میتوانید جهت برگزاری تشریفات افتتاحیه خود در مشهد کار را به کاردان بسپارید و دیگر نگران نباشید زیرا گروه تشریفات شریف یکی از بهترین تیمهای برگزاری مراسم به بهترین نحو در ایران است.
در ادامه نحوه اجرای مراسم و مراحل مهمی که توسط تیم تشریفات شریف انجام میشود را با هم مطالعه میکنیم:
بهترین برنامهریزی با توجه به سبک مراسم شما:
طراحی و برنامهریزی از مهمترین قسمتهای یک مراسم بینقص میباشد.
نگران اینکه مراسم شما تکراری و خستهکننده برگزار شود نباشید. کافیست شما نوع تشریفات و رسمی یا غیررسمی بودن آن را مشخص کنید گروه تشریفات شریف بهترین ایدهها و پیشنهادها را برای شما دارد و هر کدام از این پیشنهادها نیز دارای چینش و طراحی متفاوت با دیگر مجالس است.
انتخاب سالنهای مناسب برای برگزاری تشریفات:
پس از برنامهریزی اقدام مهم دیگر که باید صورت گیرد رزرو فضای مطلوب برای اجرای مراسم است که با توجه به تعداد میهمانهای گرامی، نوع دکوراسیون و چیدمان، نحوه اجرای مراسم و … انتخاب میشود.
معمولا انتخاب سالن برگزاری بر عهده میزبان است ولی اگر شما برگزارکنندگان محترم فضا و مکان مناسبی را مد نظر نداشته باشید تیم کارآزموده تشریفات شریف در کنارتان است و انواع پکیجها را به شما معرفی میکند.
حتما مطالعه کنید: تشریفات تولد در مشهد
دعوت از قاریان ایرانی ملی و بین المللی:
طبق سنت کشور ما در آغاز مراسمهای رسمی بخشی از کلام خداوند تلاوت و سپس مراسم آغاز میشود. قرائت قرآن قبل از شروع کسبوکار بسیار پسندیده است. تیم تشریفات شریف بهترین مقریان بین المللی را برای تلاوت قرآن مراسم شما در نظر میگیرد.
حضور مجریان مطرح کشور:
این توانایی یکی دیگر از دلایلی است که گروه تشریفات شریف را منحصربفرد کرده است. اگر شما میزبان محترم تمایل داشتهباشید به انتخاب خودتان و با توجه به علایق میهمانان مجریهای توانمند و مطرح کشور جهت اجرای مراسم شما ما حضور مییابد تا شور مراسم را چندین برابر افزایش دهند.
انواع برنامههای هنری مانند موسیقی، سرود، تئاتر، شعبده بازی و … نیز به انتخاب برگزارکننده مراسم و افراد حاضر در مجلس هماهنگ و انجام میشود.
شما همراهان ارجمند اگر قصد برگزاری افتتاحیه کسب و کار خود را دارید میتوانید با گروه تشریفات شریف ارتباط برقرار نمایید و مراسمی بینظیر و خاطرهانگیز را تجربه کنید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات افتتاحیه در مشهد با شماره 05131886 تماس حاصل نمایید.
پذیرایی از میهمانان با توجه به سلایق مختلف:
در حین برگزاری مراسم یکی دیگر از موارد مهم، پذیرایی از میهمانان که تابع موقعیت مراسم، سلیقه و انتظارات افراد حاضر در تشریفات، هزینههای پرداخت شده و تعداد میهمانها است شامل کیک، نوشیدنی ها، میوه و شیرینی و دیگر دسرها و تشریفات میشود که بنابر سفارش برگزارکننده متغیر میباشد.
یک نوع پذیرایی ویژه و تاثیرگذار که در بسیاری از کشورها انجام میشود تزیین کیک باتوجه به آرم و لوگوی شرکت، موسسه و … است.
صدور کارت شناسایی با امکان حضور و غیاب آنلاین:
تیم تشریفات شریف با اجرای این طرح کمک بزرگی به میزبان میکند چرا که برگزارکننده مراسم میتواند از وجود میهمانان مطمئن و با خیال راحت به اجرای ادامه این مراسم مشغول شود چرا که میداند افراد مورد نظر در افتتاحیه حاضر هستند و حضور و عملکرد هر یک از آنان بسیار موثر و دلگرمکننده است.
همچنین تاکسی و وسایل حمل و نقل برای رفت و برگشت حاضرین مهیا است و میهمانان گرامی میتوانند بدون دغدغه و در اسرع وقت در افتتاحیه حاضر شوند بدون نگرانی درباره کمبود وسیله ایاب و ذهاب از مراسم لذت ببرند.
تزیینات و دکور مطابق با با سبک تشریفات:
همانطور که ابتدا اشاره کردیم فضای مراسم با توجه به عوامل مختلف انتخاب میشود. آماده کردن تجهیزات اساسی و مورد نیاز قبل از مراسم مانند: وصل کردن روبان که در ابتدای کار توسط مدیر یا برگزارکننده مراسم بریده میشود، گلآرایی بخشهای مختلف سالن و برپا کردن فضای نشاطآور از اهداف پرسنل تشریفات شریف هنگام آماده کردن فضا برای مراسم است.
انتخاب رنگ و اندازه میز و صندلی که قرار است در مراسم استفاده شود نیز بستگی به سالن برگزاری تشریفات دارد. در صورت داشتن فضای بزرگ و مراسم رسمی بهتر است از تم رنگی تیره استفاده شود و اگر یک سالن کوچک برای برگزاری مراسم انتخاب شود باید سعی کنید تا از رنگهای شاد و متنوع بهره ببرید.
حضور عکاس و فیلمبردار حرفه ای:
به طور حتم ثبت یک کسبوکار یا شرکت برای مدیر آن بسیار با اهمیت و جزو لحظات خوب زندگی اوست.
علاوه بر این در مراسم عروسی نیز حضور تعدادی عکاس حرفهای پس از مقدمات اصلی حائز اهمیت است پیشنهاد میکنیم مقاله تشریفات عروسی ما را از دست ندهید
یکی دیگر از بخشهای موثر که در هر مراسمی وجود دارد حضور چند عکاس و فیلمبردار ماهر است تا از مراسم افتتاحیه باشکوهی که توسط گروه تشریفات شریف برگزار میشود بهترین لحظات را ثبت کنند
انجام خدمات توسط پرسنل دوره دیده:
تزیین تجهیزات مربوط به مراسم، پذیرایی از میهمانان و برخورد متناسب با آنان از وظایف پرسنلهای دوره دیده است که باید در مراسم انجام شود. اگر آنها نیز به کار خود مسلط باشند و به طور عالی مراسم را به پایان برسانند، تشریفات با کیفیت عالی و اعلام رضایت میهمانان صورت میگیرد.
صمیمانه از شما متشکریم که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید. مواردی که در بالا ذکر شد تنها گوشهای از خدمات تیم حرفهای تشریفات شریف در مشهد است.
ما مفتخریم که مراسم شما را اعم از : عروسی، ترحیم، تولد، افتتاحیه و همایش و … به بهترین شکل برگزار میکنیم.
بدون دیدگاه