رزرو مسجد قبا در مشهد

رزرو مسجد قبا در مشهد

فهرست

مسجد قبا در مشهد یکی از بزرگترین مساجد در محدوده بلوار خیام با ظرفیت حدود ۷۰۰ نفر می‌باشد. این مسجد در سه شیفت صبح، ظهر و شب آماده برگزاری مراسم ترحیم و ختم می‌باشد.

مسجد قبا در مشهد

مسجد قبا در مشهد

مسجد قبا یکی از مساجد پر تقاضا به منظور برگزاری مراسمات ترحیم می‌باشد. قسمت ورودی آقایان دارای ۷ پله است و قسمت بانوان در طبقه اول قرار داشته و دارای آسانسور می‌باشد.

باید دقت کنید خیابان خیام ۲۱ دارای مسیر ماشین رو نبوده و باید یا در حاشیه بلوار خیام پارک کنید و یا از مسیر های دیگر به این مسجد مراجعه نمایید. سرویس بهداشتی در پشت مسجد واقع شده است که دارای چندین پله می‌باشد.

مکان برای پارک خودرو به راحتی یافت می‌شود. در قسمت آقایان و بانوان میز گل آرایی و شمع آرایی توسط برگزار کننده تدارک دیده می‌شود. اما لازم به ذکر است که این میز بیشتر در قسمت بانوان تزئین می‌گردد.

به منظور مشاهده انواع مدل تزئینات میز به صفحه تزئین میز ترحیم در مشهد تشریفات شریف مراجعه نمایید. اگر قصد برگزاری مراسم ختم یکی از عزیزانتان را دارید این مسجد می‌تواند مناسب باشد.

جدول هفتگی رزرو مسجد قبا در مشهد

روزصبحظهرشب
شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
رزرو شده
رزرو شده
رزرو شده
یک شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
قابل رزرو
قابل رزرو
قابل رزرو
دو شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
رزرو شده
رزرو شده
رزرو شده
سه شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
قابل رزرو
رزرو شده
قابل رزرو
چهار شنبه
۱۴۰۲/۱۲/۳۰
قابل رزرو
قابل رزرو
قابل رزرو
پنج شنبه
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
قابل رزرو
قابل رزرو
قابل رزرو
جمعه
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
قابل رزرو
قابل رزرو
قابل رزرو
امکانات مسجد قبا در مشهد

اطلاعات مسجد قبا در مشهد

تصاویر مسجد قبا در مشهد

 
 

ویژگی‌های مسجد قبا در مشهد

این مسجد یکی از بزرگترین مساجد شهر مشهد محسوب می‌شود. امکانات مسجد قبا برای برگزاری مراسمات مذهبی و مجالس ختم کامل می‌باشد. کتابخانه، جای پارک مناسب و آسانسور از ویژگی‌های بارز مسجد قبا در مشهد می‌باشد. جهت رزرو مسجد در مشهد در کمترین زمان کلیک نمایید.

مزایای مسجد قبا در مشهد

مزایا و خدمات اصلی مسجد قبا در مشهد

  •  آسانسور
  • جای پارک مناسب
  • محل نصب بنر
  • پرسنل مجزا برای قسمت  آبدارخانه
  • سیستم روشنایی مناسب
  •  جایگاه اختصاصی برای قرار دادن تاج گل
  • تعدا زیاد صندلی و میز عسلی 

ظرفیت مسجد قبا در مشهد

قابل ذکر است فضای داخلی مسجد فوق العاده بزرگ بوده و مناسب جهت برگزاری مراسمات ترحیم با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر می‌باشد. این مسجد برای میزبانی با تعداد مهمانان بالا مناسب می‌باشد. اگر تعداد مهمانانتان کم باشد مسجد بسیار خالی به نظر می‌رسد. در قسمت آقایان ۶۰ صندلی و ۳۰ میز عسلی قرار دارد. همچنین مسجد قبا در مشهد دارای ظرفیت نصب ۳۰ بنر در جایگاه مخصوص می‌باشد.

طبقات مسجد قبا در مشهد

بخش‌ها و طبقات مسجد قبا در مشهد

این مسجد دارای دو سالن مجزا جهت مراسمات ترحیم و عزاداری می‌باشد. بخش آقایان در طبقه همکف واقع شده که با طی کردن چند پله، در قسمت لابی مسجد کفش‌های خود را در جا کفشی قرار داده و بعد به سمت سالن آقایان روانه می‌شوند.

در هر دو بخش آقایان و بانوان صندلی‌های فلزی شیک با رویه پارچه ای به همراه میزهای عسلی شیشه ای به تعداد ۳۰ عدد وجود دارد. چیدمان میز و صندلی‌ها به نحوی است که هر دو نفر از یک میز مشترک استفاده خواهند کرد.

آبدارخانه مسجد قبا در مشهد

آبدارخانه مسجد قبا در مشهد

درست در سمت چپ سالن مردانه اّبدارخانه وجود داشته که پرسنل آن چای تازه دم را از پنجره آبدارخانه به مهمانداران تشریفات شریف جهت پذیرایی از مهمانان تحویل داده و وظیفه شستن ظروف را نیز بر عهده خواهد داشت.

این قسمت برای بانوان هم در نظر گرفته شده است. روشن نمودن سماور و تهیه آبجوش پیش از مراسم تحریم، تهیه چای و دم نمودن آن  پس از شروع مراسم از دیگر وظایف این خدمه زحمت کش می‌باشد. 

جای پارک مسجد قبا در مشهد

جای پارک مسجد قبا در مشهد

یکی از مزایای اصلی مسجد قبا داشتن جا پارک مناسب برای پارک خودروهای مهمانان می‌باشد. اطراف مسجد قبا کوچه‌های فراوانی وجود داشته که مدعووین به راحتی می‌توانند ماشین خود را در آنجا پارک کنند.

کانون فرهنگی مسجد قبا در مشهد

کانون فرهنگی مسجد قبا در مشهد

از فعالیت‌های ارزشمند مسجد قبا پرداختن به امور فرهنگی و آموزشی در این مکان می‌باشد. در این امر جوانان علاقه مند در کارهای معنوی و دینی به فعالیت‌های قرآنی، پژوهشی  و اردویی می‌پردازند.

در این امر امام جماعت مسجد در جهت دادن به امور دینی به طور دقیق حضور داشته و در عین حال به تبلیغ اسلام بین نمازگزاران حاضر در مسجد خواهد پرداخت.

برگزاری مراسم مذهبی مسجد قبا در مشهد

برگزاری مراسم مذهبی در مسجد قبا مشهد

برپایی مراسمات مذهبی در ماه محرم، صفر، رمضان، سه دهه فاطمیه و شهادت تمامی معصومین، همچنین اعیاد فرخنده ما شیعیان همچون عید غدیر، عید قربان و اعیاد شعبانیه در این مسجد زیبا به بهترین نحو انجام خواهد گرفت.
از این مسجد به عنوان بهترین میزبان و خدمتگزاران شهر مشهد یاد خواهد شد. به دلیل محلی بودن مسجد همسایگان مجاور مسجد قبا در تمامی مناسبت‌های شور این محافل را با حضور معنوی خود بیشتر خواهند کرد. 
کتابخانه مسجد قبا در مشهد

امکانات کتابخانه مسجد قبا در مشهد

کتابخانه مسجد قبا با هدف رواج علم و رشد معنوی جوانان در دو بخش آقایان و بانوان دایر می‌باشد. فضای کتابخانه آرام، بی سر و صدا و دنج می‌باشد. این کتابخانه در طول هفته میزبان فرهیختگان، دانش آموزان و دانشجویان جهت مطالعه و تحقیقات خواهد بود.
کتابخانه مسجد قبا در مشهد فضای بزرگ داشته و دارای عایق صوتی مناسب جهت تمرکز بیشتر مخاطبان می‌باشد. همچنین سیستم سرمایشی مناسب در فصل تابستان و گرمایشی در روزهای سرد زمستان در این مکان تعبیه شده است.
کتاب‌های متنوع در زمینه‌های مختلف یکی دیگر از امتیازات کتابخانه مسجد قبا می‌باشد. با عضویت در این کتابخانه می‌توانید کتاب را به امانت گرفته و در موعود مقرر باز پس دهید. 

آدرس مسجد قبا در مشهد

 
این مسجد واقع در بالای شهر مشهد در بلوار خیام، خیام جنوبی ۲۱ بوده و مناسب برگزاری مراسمات ترحیم است. قسمت آقایان در طبقه همکف و قسمت بانوان در طبقه اول بوده و دارای آسانسور می‌باشد. مسجد قبا در مشهد از یک سو به احمدآباد و از سوی دیگر به بلوار سجاد منتهی می‌شود.
 

تلفن مسجد قبا در مشهد

مسجد قبا جزو معدود مساجدی در مشهد است که دارای دفتر و چند دفتردار حرفه ای بوده که در ساعات مشخص پاسخگوی شما عزیزان جهت رزرو مسجد و سوالات مختلف در خصوص برگزاری مراسمات ترحیم می‌باشد. همچنین مسجد قبا در دو نوبت صبح و ظهر میزبان مهمانان گرامی می‌باشد. 

شماره تماس مسجد قبا واقع در بلوار خیام:

رزرو مسجد قبا در مشهد توسط تشریفات شریف

رزرو مسجد قبا در مشهد

بی شک مهم ترین امر جهت برگزاری مراسم ختم، انتخاب مسجد مناسب می‌باشد. رزرو کردن مسجد باید بر اساس محل سکونت، تعداد مهمانان، اطلاع از باز بودن مسجد در روز مراسم، مساحت مسجد و  خدمات ارائه شده در مسجد صورت گیرد.

لطفا برای رزرو کردن مسجد قبا در مشهد با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

توصیه می‌کنم قبل از هر چیزی لیست کامل خدمات ترحیم را در مقاله تشریفات ترحیم در مشهد مشاهده نمایید.

ویدیو نمای داخلی و بیرونی مسجد قبا در مشهد

نمونه مراسمات در مسجد قبا مشهد

نقشه مسجد قبا در مشهد

مساجد مشابه در مشهد

ویژگیهای گروه تشریفات شریف در خصوص رزرو مسجد قبا در مشهد

چرا تشریفات شریف برای برگزاری مراسم ؟

  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • صرفه جویی در هزینه
  • استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت
  • هماهنگی سریع کارها
  • برگزاری مراسم آبرومند
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات
  • استفاده از پرسنل آموزش دیده
  • تهیه پک‌های بهداشتی و مقرون به صرفه
  • تزئیین میز ترحیم
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • چاپ کارت دعوت
  • هماهنگی با قاری و مداح

جمع بندی

با توجه به امکانات مسجد قبا در مشهد، این مسجد یکی از پیشنهادات ما برای برگزاری مراسم ترحیم با تعداد مهمان بالا می‌باشد.

جهت رزرو مسجد قبا در مشهد با گروه تشریفات شریف بهترین برگزار کننده مراسم در مشهد در ارتباط باشید.

تلفن تماس:

سوالات رایج

شما عزیزان در سریعترین زمان می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۸۸۶ تماس حاصل فرماید.

خیام ۲۱ ماشین رو نیست بنابراین یا باید در حاشیه بلوار خیام پارک کنید و یا از مسیرهای دیگر به این مسجد مراجعه نمایید.

آسانسور تعبیه شده ورود افراد کهنسال را راحت کرده است.

بله، هم در قسمت آقایان و هم در قسمت بانوان فضایی برای قرار دادن کفش ها در نظر گرفته شده است.

۵/۵ - (۴۰ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :