پک پذیرایی مراسم افتتاحیه در مشهد

مراسم افتتاحیه

چرا باید از پک پذیرایی استفاده کنیم؟

 

در سالهای اخیر در مراسم افتتاحیه به دلیل سهولت پذیرایی و عدم استفاده از وسایل پذیرایی مانند کارد و پیش دستی از پک پذیرایی استفاده می‌کنند.اینکار هم از نظر بهداشتی و هم از جهت حفظ نظم مراسم بسیار پرطرفدار است.علاوه بر مسائل موجود استفاده از پک باعث حفظ شان مراسم می‌شود.استفاده از پک پذیرایی مقرون به صرفه تر و راحت تر است چرا که دیگر نگران زباله‌های ناشی از میوه و دیگر خوراکیها نیستیم.همچنین نگهداری از میوه  و شیرینی داخل پک ماندگاری اقلام گفته شده را بالا می‌برد.
اقلام موجود در پک پذیرایی

چه مواردی را می‌توان در پک پذیرایی افتتاحیه قرار داد؟

 

پک پذیرایی شامل انواع میوه، انواع آبمیوه، شیرینی، شکلات، کیکهای بسته بندی شده و هدایای خاص است.این هدایای خاص می‌تواند المانی از برند مراسم باشد.چیدمان پک بر اساس سلیقه فرد و نوع مراسم متفاوت است.

تهیه پک پذیرایی مراسم افتتاحیه

پک پذیرایی را از کجا تهیه کنم؟

 

تشریفات شریف با سابقه 20 ساله که به صورت تخصصی در زمینه برگزاری مراسمات افتتاحیه در مشهد فعالیت دارد با توجه به رضایتمندی مشتریان و خدمات وسیع این شرکت در شهرهای تهران، کیش و اکثر شهرهای شمالی نیز آماده خدمت رسانی هستند..پک پذیرایی از ملزومات مراسم افتتاحیه در چند سال اخیر بوده که گروه تشریفات شریف شکیل ترین پک با هزینه کم را  ارائه می‌دهد.
انواع پک پذیرایی افتتاحیه

انواع پک پذیرایی افتتاحیه در مشهد

 

هزینه پک پذیرایی افتتاحیه

قیمت پک پذیرایی افتتاحیه در مشهد

 

هر پک با توجه به اقلام به کار رفته داخل آن قیمت متفاوتی خواهد داشت.پکها بر اساس سلیقه و انتخاب شما با خلاقیت گروه حرفه ای تشریفات شریف چیده می‌شود.
تلفن تماس جهت استعلام قیمت انواع پک های پذیرایی
05131886   
09151191039 
 05138463939

خدمات دیگر تشریفات افتتاحیه

 

از دیگر خدمات تشریفات شریف در مراسم افتتاحیه علاوه بر تهیه پک می‌توان به رزرو سالنهای مناسب برگزاری افتتاحیه، بادکنک آرایی مراسم، دعوت از قاریان ملی و بین المللی و مجریان حرفه ای، سفارش کیک با توجه به لگوی شرکت و یا موسسه، استفاده از عکاسان و فیلمبرداران مجرب و همچنین استفاده از پرسنل آموزش دیده اشاره کرد.
برای توضیح بیشتر هر یک می‌توانید به مقاله تشریفات افتتاحیه در مشهد مراجعه کنید.
خدمات شریف در مراسم افتتاحیه
خدمات شریف در مراسم افتتاحیه

چرا باید پک پذیرایی افتتاحیه را از تشریفات شریف تهیه کنم؟

 

1.استفاده از میوه‌های دستچین شده و مرغوب
2.استفاده از میوه‌ها مناسب هر فصل
3.رعایت مسائل بهداشتی حین چیدمان پک
4.نگهداشتن پک در محل خنک تا زمان توزیع پکها به مهمانان
5.بسته بندی شیک مناسب مراسم افتاحیه
6.بسته بندی مرغوب در جهت جلوگیری از له شدن و خراب شدن اقلام موجود در هر پک
افتتاحیه فروشگاه

نکاتی در مورد افتتاحیه فروشگاه

 

اگر به دنبال تاسیس فروشگاه هستید با ما همراه باشید.در مواقعی که می‌خواهید فروشگاهی را افتتاح کنید به 3 پارامتر زمان، برنامه ریزی و تبلیغات توجه کنید.

 

1.ابتدا برای گرفتن مجوز اقدام کنید.

2.هدف از تاسیس فروشگاه را معین کنید.

3.دنبال مکان مناسبی با توجه به نیاز افراد آن منطقه در نظر بگیرید.

4.پس از مشخص شدن مکان تبلیغات گستره ای از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها و همچنین پخش تراکت انجام دهید.

5.روز مناسبی مانند اعیاد را برای زمان افتتاحیه در نظر بگیرید.

6.بودجه مراسم افتتاحیه را مشخص کنید.

7.به تعداد اندازه میز و صندلی و پک های پذیرایی آماده کنید.

8.بادکنک آرایی محل افتتاح بسیار حائز اهمیت است.

9.لیست دعوتی های احتمالی را در نظر بگیرید.

10.سفارش بنر و لگوی فروشگاه را در نظر داشته باشید.

11.گذاشتن تخفیفات ویژه در روز افتتاحیه

12.استفاده از موسیقی مناسب و اجرای سیستم صوتی قوی

13.پوشیدن لباس مناسب درخور مراسم افتتاحیه

14.سفارش کیک افتتاحیه با توجه به برند و لگوی فروشگاه

 

پیشنهاد می‌شود برای برپایی مراسم افتتاحیه با شکوه از تشریفات شریف استفاده کنید تا مراسمی در خور شان شما و با توجه به بودجه شما برگزار کنند.لینک زیربادکنک‌آرایی مراسمات را به طور مخصوص در مورد مراسم افتتاحیه  توسط تشریفات شریف توضیح داده است.

افتتاحیه در شرایط کرونا

چگونگی مراسم افتتاحیه در شرایط بحرانی کرونا

 

به دلیل طولانی شدن بیماری همه گیر کرونا ناگزیر هستیم به زندگی روزمره و کسب درآمد ادامه دهیم.در شرایط کرونایی افتتاحیه فروشگاه و یا شرکت با کمی محدودیت همراه است.در ادامه به روند مراسم افتتاحیه در کرونا می‌پردازیم.

 

1.پخش خبر در فضای اینستاگرام در گروه های شهر محل زندگی و گروه های خانوادگی و دوستانه

2.اجرای افتتاحیه مجازی و آنلاین به همراه حداقل مهمان

3.تخیف خرید اینترنتی در روز افتتاحیه

4.راهنمایی از صنف مربوطه و اتاق بازرگانی برای هرچه بهتر دیده شدن تبلیغات

5.برگزاری قرعه کشی برای خریداران اینترنتی و اهدای جوایز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.