کرایه لوازم تولد مشهد

کرایه لوازم تولد در مشهد

اگر به دنبال مکانی مطمئن جهت کرایه لوازم تولد خود در کوتاهترین زمان در مشهد هستید این مقاله را از دست ندهید.
فهرست

شماره تماس به منظور کرایه لوازم تولد در مشهد

تشریفات شریف بهترین مرکز هماهنگی خدمات تولد و کرایه لوازم تولد در مشهد شناخته شده‌ است. جهت برقراری تماس با اپراتور شماره‌های زیر را شماره‌ گیری کنید.
 

لوازم مورد نیاز برای جشن تولد

جشن تولد یکی از خاطره انگیزترین مراسم زندگی هر فرد است. دیزاین تولد و لوازم تولد برای این روز به یادماندنی بسیار حائز اهمیت است. برپایی این مراسم به ملزومات زیر نیازمند است:

لوازم تولد مشهد(صندلی)

انواع صندلی متناسب با تم تولد

اگر تدارک لوازم تولد خود را به گروه حرفه‌ای تشریفات شریف بسپارید صفر تا صد مراسم را به بهترین شکل برگزار می‌کنند. یکی از خدمات این تیم حرفه‌ای کرایه صندلی معمولی یا تاشو با توجه به تم جشن تولد است. این تم می‌تواند به صورت المان یا رنگ خاص باشد.

سیستم پخش موزیک

یکی از اصلی ترین لوازم تولد استفاده از موزیک‌های شاد و مخصوص تولد می‌باشد. این کار به سیستم صوتی هوشمند و حرفه‌ای نیاز دارد تا آهنگ‌ها را با بهترین کیفیت به گوش مهمانان رسانده و هیجان مراسم را بالا ببرد.

لوازم تولد مشهد(رقص نور)

تجهیزات رقص نور

چراغ‌های ال ای دی و رقص نور لیزری به جذابیت مهمانی شما کمک کرده و فضا را برای مهمانان دلنشین‌تر می‌کند. در گذشته این رقص نورها تک‌ رنگ بوده اما در حال حاضر طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های رقص نور با بهره‌گیری از سنسورهای مخصوص، نسبت به اندازه صدای آهنگ واکنش نشان داده و با زیادشدن صدای آهنگ، رقص نورها حرکات سریعتری از خود نشان می‌دهند. پیشنهاد می‌شود برای جذابیت هر چه بیشتر مراسم از لوازم تولد خاص مانند رقص نور استفاده نمایید.

انواع میز پایه

برای گذاشتن کیک جشن تولد به میز پایه نیاز داریم. یکی از کاربردی ترین لوازم تولد میز پایه می‌باشد. این میزها معمولا به شکل گرد و جنس این میزها می‌تواند از چوب و یا فلز باشد. هم‌چنین رنگ این میزهای پایه‌دار باتوجه به تم تولد انتخاب می‌شود.

لوازم تولد مشهد(بادکنک آرایی)

لوازم بادکنک‌آرایی تولد

دیزاین زیبا و چشم‌نواز شامل بادکنک‌آرایی شیک متناسب با تم تولد است. بادکنک‌های لاتکس و فویلی مناسب جشن‌های تولد بوده و یکی از پر کاربردترین لوازم تولد محسوب می‌شود. این دیزاین می‌تواند به صورت طاقه، ریسه، برپایی روی استند، دیوار و سقف استفاده کرد. بادکنک‌های هلیومی نیز در سال‌های اخیر به دلیل راحتی محبوبیت زیادی در مراسم‌های تولد پیدا کرد ه‌است.

جهت دیدن نمونه کارهای تشریفات شریف در خصوص بادکنک‌آرایی تولد و انتخاب بادکنک مناسب باتوجه به تم، شرایط جشن و سن متولد حتما مقاله بادکنک‌آرایی تولد مشهد را مطالعه کنید.

لوازم تولد مشهد(گل آرایی)

انواع گل‌ آرایی

چیدمان گل‌ها با توجه سلیقه هر فرد متفاوت است. پیشنهاد ما به شما این است که گل‌ آرایی تولد را متناسب با تم تولد انجام دهید. این گل‌ آرایی می‌تواند روی میز کیک، میزهای عسلی، میز شام و حتی روی زمین باشد. استفاده از شمع‌های وارمر نیز به زیبایی گل‌ آرایی می‌افزاید.

لوازم تولد مشهد(بک گراند)

انواع بک‌گراند

از بک‌گراندهای معمول تولد می‌توان به استفاده از سن متولد با بادکنک‌های فویلی و نصب بادکنک به مدل‌های مختلف اشاره کرد. این بک‌گراند با توجه به سن فردی که متولد شده و رنگ تم متفاوت است. استفاده از happy birthday نئونی نیز در بک‌گراند کاربرد زیادی داشته و یکی از پایه‌های ثابت لوازم تولد در سال‌های اخیر می‌باشد. 

لوازم تولد مشهد(استند اعداد)

انواع استند اعداد

استند اعداد در سایزهای مختلف و رنگ‌های متنوع موجود می‌باشد. در بعضی از این استندها چراغ‌های ال ای دی برای زیبایی بیشتر در شب خصوصا فضاهای باز استفاده می‌شود. جنس معمول این استندها چوب و یا شیشه‌ می‌باشد.

کرایه انواع ظروف پذیرایی

پذیرایی از مهمانان نیازمند ظروفی مانند کارد و چنگال، بشقاب، لیوان و ظروف بزرگ برای سرو شام می‌باشد. تشریفات شریف با توجه به تم پیشنهادی شما لوازم تولد با کیفیت را فراهم خواهد کرد.

لوازم تولد مشهد(میز سوارز)

انواع میز سوارز

میزهای سوارز در سایزهای مختلف و رنگ‌های متنوع یکی از وسایل ضروری جهت پذیرایی از مهمانان جهت سرو کیک و خوراکی‌ها به صورت ایستاده می‌باشد. جنس این پایه‌ها پلاستیکی و یا فایبرگلاس می‌باشد. نورهای تعبیه شده در پایه این میزها زیبایی مراسم را دوچندان می‌کند.

برخی از خدمات جشن تولد در مشهد

از دیگر خدمات تشریفات شریف برای برگزاری جشن تولد و تهیه لوازم تولد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوازم تولد مشهد(دی جی تولد)

دی جی تولد

وظیفه دی جی اجرای آهنگ‌هایی متناسب با مراسم‌های مختلف تولد به صورت زنده نظیر آهنگ کیک تولد و دیگر مراسمات است. دی جی حرفه‌ای برای نشان دادن هنر خود به سیستم صوتی هوشمند و میکروفون قوی نیاز دارد. همه این موارد توسط تشریفات شریف تست شده و بعد در اختیار دی جی قرار می‌گیرد.

لوازم تولد مشهد(کیک تولد)

سفارش انواع کیک تولد در مشهد

به طور حتم یکی از خوشمزه ترین لوازم تولد کیک تولد بوده که این گروه خوش سلیقه انواع کیک تولد را با توجه به تم انتخابی شما و با استفاده از مواد مرغوب برای شما تهیه می‌کند.

جهت آشنایی با تهیه کیک تولد توسط تشریفات شریف و دیدن نمونه کیک‌های سفارشی تهیه شده مقاله کیک تولد در مشهد را مطالعه کنید.

لوازم تولد مشهد(شام تولد)

سفارش انواع فینگرفود جشن تولد

معمولا برای شام تولد فست فود و یا فینگرفود سفارش می‌دهند. شام و دسر تولد را بدون نگرانی به تشریفات شریف بسپارید تا در زمان معین بدون معطلی بهترین فینگرفود در اختیار مهمانان جهت سرو قرار بدهند.

طراحی تم جشن تولد

تم تولد سبب یکدست شدن مراسم شده و برای تهیه لوازم تولد کمتر دچار سردرگمی خواهید شد. تم تولد باید بر اساس جنسیت و سنتان انتخاب شود. هم‌چنین می‌توان اگر حرفه خاصی را دنبال می‌کنید از المان‌های این شغل کمک بگیرید.

۲۰ ایده برای تولد در خانه شما را در انتخاب تم مناسب با توجه به سن و جنسیتان کمک خواهد کرد.

لوازم تولد مشهد(آتش بازی )

آتش‌بازی جشن تولد در مشهد

یکی از مهیج‌ترین بخش‌های جشن تولد مراسم آتش‌بازی است. این سرگرمی به صورت آبشاری، دود رنگی و انواع فشفشه‌ها می‌باشد. باید توجه داشته باشید اگر در منزل و محیط بسته انجام می‌شود مواظب وسایل خانه و کودکان باشید. آتش‌بازی به دو صورت زمینی و هوایی امکانپذیر است. معمولا در حالت زمینی از آتش‌بازی گرم و سرد، چرخونک، فرفره و فلاشر استفاده می‌شود. آبشار گرم متشکل از فیتیله و گوگرد و آبشار سرد با استفاده از ابزارهای الکتریکی است انجام می‌شود.

از ابزار آتش‌بازی هوای نیز می‌توان به منور، کهکشان، چلچه و موشک اشاره کرد. آتش‌بازی هوایی به صورت توپک‌های بازشو توسط لوله‌های لانچر به هوا به صورت تکی یا چند تایی پرتاب می‌شوند. این توپک‌ها در ارتفاع مشخص منفجر شده و از خود نور و اندکی آتش ساطع می‌کند.

لوازم تولد مشهد(تشزیفات شریف)

تشریفات شریف را بیشتر بشناسید

گروه خدماتی تشریفات شریف با بیش از ۲۰ سال تجربه آماده برگزاری مراسم تولد، ترحیم، عروسی، همایش و افتتاحیه می‌باشد. همچنین صفر تا صد تهیه و سفارش لوازم تولد را نیز انجام خواهد داد. لازم به ذکر است به دلیل رضایت حداکثری مشتریان این تیم کاربلد علاوه بر مشهد در تهران، کیش و برخی از شهرهای شمالی نیز فعالیت دارد.

تلفن‌های تماس تشریفات شریف جهت پشتیبانی ۲۴ ساعته:

سوالات رایج

برای تهیه و سفارش لوازم تولد می‌توانید به تشریفات شریف بهترین برگزار کننده مراسم در مشهد مراجعه نمایید.

آدرس مجموعه: احمد آباد، ابوذر غفاری ۲۴، پلاک ۶۸

  • برنامه ریزی دقیق کارها
  • کرایه لوازم تولد در کمترین زمان
  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه جویی در هزینه
  • استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت
  • پرسنل دوره دیده و مجرب
  • مشاوره رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

بله، گروه تشریفات شریف رزرو فیلمبردار و عکاس حرفه ای را برای ثبت خاطرات شما در این شب به یادماندنی انجام خواهد داد.

تلفن تماس: ۰۵۱۳۱۸۸۶

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید