تاج گل ترحیم مشهد

تاج گل ترحیم در مشهد

یکی از مهم‌ترین اقدامات مرسوم هنگام فوت نزدیکان تهیه و ارسال تاج گل برای خانواده مرحوم است که تا حد زیادی تسلی بخش آنان خواهد بود.
فهرست

امروزه با در نظر گرفتن گسترش تنوع و متفاوت بودن سلایق هیچ هدیه‌ای همانند دسته گل با رنگ روشن و سفید برای ابراز یک تسلیت محترمانه مناسب نیست. بدلیل اهمیتی که دارد اکنون قصد داریم درباره چگونگی خرید تاج گل ترحیم مشهد اطلاعات مفیدی ارائه کنیم.

لازم به ذکر است تاج گل یکی از الزامات مراسم ترحیم است و همیشه میزبان در مجالس از گل‌های زیبا به همراه شمع و عکس متوفی استفاده می‌کند که فضای مراسم را روحانی و در عین حال مثبت می‌سازد. به منظور آشنایی با اهمیت استفاده از تاج گل در مراسم ترحیم توسط میزبان توصیه می‌شود مطالعه مطلب گل آرایی میز ترحیم مشهد را از دست ندهید.

سفارش تاج گل ترحیم مشهد

نحوه سفارش تاج گل در مشهد

میزبان یا میهمان ارجمند تنها کاری که برای سفارش تاج گل ترحیم مشهد لازم است انجام دهید پس از  انتخاب تاج گل، با شماره‌های زیر جهت ارتباط با کارشناسان تیم تشریفات شریف در مشهد تماس بگیرید. مشاوران این مجموعه با توجه به سوابق کاری و آشنایی با انواع مدل‌ها و سلایق می‌توانند بهترین پیشنهادات را به مشتریان دهند و در انتخاب یاری‌شان دهند.

تاج گل ترحیم مشهد(ابعاد مختلف)

تاج گل در اندازه‌های مختلف

نکته قابل توجه اینجاست که انواع تاج گل ترحیم در اندازه‌های مختلف یک طبقه، دو و سه طبقه وجود دارند. همه افراد متناسب با میزان بودجه خود می‌توانند اقدام به خرید تاج گل ترحیم در مشهد کنند. اغلب دسته گل‌های یک طبقه بین یک تا دو متر ارتفاع دارند.

همچنین ابعاد تاج گل های ۲ تا ۳ طبقه بین ۲ تا ۴ متر هستند و اندازه‌های غالبا متغیری دارند. تاج گل یک طبقه بیشتر برای مجالس عمومی استفاده و خریداری می‌شود در حالی که دسته گل‌های سه طبقه اغلب برای مراسمات مهم و تشکیلاتی کاربرد گسترده‌ای دارند. گل آرایی سنگ قبر به صورت صحیح و توسط افراد توانمند علاوه بر شادی روح درگذشته احساس لطیف و آرام‌بخشی را در میان بازماندگان به یادگار می‌گذارد.

گل‌های مناسب تاج گل ترحیم مشهد

گل‌های مورد استفاده در تاج گل

گل‌های گلایول، سوسن، داوودی، رز، زنبق و میخک در اغلب تاج‌های مراسم ترحیم کاربرد فراوانی دارد و هر کدام معنا و مفهوم خاصی را به مخاطب القا می‌کنند. با اینکه هر کدام از این گل‌ها معنای مخصوصی دارند اما همه آن‌ها حس وفاداری، آرامش، احترام، همدردی، بی گناهی و تولد دوباره را در افراد حاضر در مراسم ترحیم زنده می‌کنند. بهره‌گیری از رنگ روشن و سفید در دسته گل اهدایی به میزبان در مراسم ختم علاوه بر آرامش خاطر، بیانگر معصومیت و خلوص روح است.

چک لیست کارهای تشریفات یک مراسم باشکوه را در مقاله تشریفات مجالس در مشهد مطالعه بفرمایید.

تاج گل ترحیم مشهد( روش‌های ماندگاری گل روی تاج گل)

کیفیت تاج گل به چه عواملی بستگی دارد؟

بدون شک کیفیت دسته گل برای تمامی افراد اهمیت زیادی دارد زیرا تمایل دارند هزینه‌ای که برای خرید تاج گل ترحیم مشهد پرداخت کرده‌اند حداقل تا پایان تشریفات ترحیم زیبایی و ماندگاری خود را حفظ کند و به مجلس طراوت را هدیه دهد.

موارد بسیاری از جمله استفاده از گل‌های با دوام و زیبا، ارسال سریع و کوتاه مدت و چیدمان و طراحی اصولی و حرفه‌ای توسط افراد هنرمند نقش مهمی را در ماندگاری کیفیت دسته گل ایفا می‌کنند. در صورت انتخاب یک مجموعه تشریفاتی معتبر و با تجربه درخشان می‌توانید تمامی امور مربوط به تاج گل ترحیم مشهد را به آن‌ها بسپارید و تنها نوع گل و اندازه آن‌ را انتخاب نمایید و از انجام شدن امور به بهترین نحو اطمینان حاصل نمایید.

ارسال رایگان تاج گل ترحیم مشهد توسط تشریفات شریف

هزینه ارسال تاج گل در مشهد

پرسنل متعهد تیم تشریفات شریف به جهت ابراز همدردی و حداکثر کمک به خانواده داغدار هزینه ارسال تاج گل ترحیم مشهد را دریافت نمی‌کنند و آن‌را به صورت رایگان با استفاده از ماشین‌های مخصوص حمل تاج گل به محل مورد نظر در سراسر مشهد منتقل می‌کنند. تمامی موارد بالا تنها بخش کوچکی از خدمات ویژه تشریفات شریف است و برای بیان رضایت مشتریان همیشگی و وفادار صورت می‌گیرد.

تزیین میز ترحیم عملکردی حرفه‌ای است و برای دریافت نتیجه رضایت‌بخش باید توسط اشخاص ماهر صورت پذیرد. در صورت تمایل مجموعه تشریفات شریف از ابتدا تا انتهای مراسم با شماست و پرسنل آقا و خانم مجرب را برای چیدمان اصولی میز ترحیم به محل مورد نظر اعزام می‌کند. در مطلب شعر تسلیت می‌توانید انواع مختلفی از اشعار زیبا و غمگین برای ابراز تسلیت را مشاهده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

سفارش تاج گل ترحیم مشهد با سلیقه مشتری

سفارش تاج گل‌‌های خاص

چنانچه نوع خاصی از تاج گل برایتان در اولویت است و آن‌ را در اینترنت یا تشریفات مراسم تدفین خارج از کشور مشاهده نموده‌اید تنها با ارسال عکس آن و ارتباط با مشاوران تشریفات شریف می‌توانید آن‌را به طور خاص سفارش دهید. طراحان تاج گل تیم تشریفات شریف با بکارگیری حداکثر توانمندی و ظرفیت‌های خود در مدت زمانی کوتاه بهترین تاج گل‌ها را برای مشتریان عزیز می‌سازند.

سفارش تاج گل ترحیم مشهد با حداقل بودجه توسط تشریفات شریف

چرا تشریفات شریف؟

تهیه و ارسال گل برای خانواده متوفی فرهنگ شایسته‌ای که در تمامی جهان صورت می‌گیرد و هدف اصلی آن ادای احترام و همدردی با بازماندگان است. نحوه انتخاب تاج گل مورد نظر و محدوده قیمت آن فرایند پیچیده‌ای که تنها از افراد توانمند و متخصص برمی‌آید لذا باید با تحقیق و گزینش فراوان بکوشید بهترین شرکت تشریفاتی را انتخاب کنید.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مجموعه شریف که باعث تمایز آن از سایر شرکت‌ها می‌شود را بررسی می‌کنیم:

  1. توجه به خواسته‌های سفارش دهنده
  2. بهره‌گیری از گل‌های محبوب و مناسب مراسم ترحیم
  3. حضور کارکنان متبحر و با سابقه
  4. توانایی تولید هر نوع تاج گل متناسب با سلیقه و بودجه مشتری
  5. قیمت به‌ صرفه با وجود طراحی با کیفیت
  6. ارسال رایگان به مسجد یا منزل
  7. توانایی انجام کلیه وظایف مراسم ختم در مشهد توسط پرسنل آقا و خانم آموزش دیده
کاربرد گل‌ها در تاج گل ترحیم مشهد

برخی از خدمات گل آرایی در مراسم ترحیم

امروزه گل آرایی مجالس ختم از قسمت‌های جدا نشدنی چنین مراسماتی بشمار می‌رود و نوعی دیزاین و طراحی خاص دارد. در صورت خواسته مشتری گل آرایی توسط افراد ماهر با ابزارهای طراحی مختلف دیگری که متناسب با فضای عرفانی مراسم باشد از جمله شمع، قاب عکس متوفی به عنوان یادبود و استفاده از خرما و حلوا صورت می‌گیرد.

تنها سفارش دسته گل برای حضور در مراسم ترحیم توصیه نمی‌شود. زیرا امروزه خدمات گسترده‌ای از جمله گل‌ آرایی سنگ قبر، میز یادبود، استفاده از تاج گل در محیط فضای مراسم ترحیم و دیگر موارد توسط تیم تشریفات شریف به صورت حرفه‌ای قابل انجام است.

تاج گل ترحیم مشهد با استفاده از بهترین متریال توسط تشریفات شریف

گل آرایی میز ترحیم

در طراحی میز یادبود مجالس ترحیم، توجه به زیبایی و چشم‌نوازی کار اهمیت ویژه‌ای دارد و رعایت چنین نکات مهمی فقط از افراد کاربلد در این زمینه برمی‌آید. در اغلب موارد از اسفنج، گل‌های طبیعی و خوشبو و متنوع، شمع های مختلف و عکس متوفی برای طراحی دیزاین میز استفاده می‌شود.

در بسیاری از مواقع به منظور ادای احترام به روح درگذشتگان استفاده از گل‌هایی به رنگ سفید مانند گلایل، میخک و رز بر روی میزهای یادبود علاوه بر جذابیت ظاهری احساس آرامش را به حضار منتقل می‌کند. دقت کنید یک میز بزرگ و وسیع برای گل آرایی بهترین انتخاب است زیرا می‌توانید با دست باز میز زیبایی طراحی کنید.

چیدمان میز ترحیم، انواع و اشکال مختلفی دارد که انتخاب هر یک از آن‌ها مستلزم نظر صاحب مراسم با توجه به توصیه‌های افراد کاربلد می‌باشد برای اشنایی با انواع طراحی و دیزاین میز یادبود این مطلب را مطالعه کنید.

تاج گل ترحیم مشهد(گل آرایی سنگ قبر)

گل آرایی سنگ قبر

یکی دیگر از آداب پسندیده که در اغلب مجالس ترحیم به جهت فرستادن آرامش و هدیه برای متوفی پرطرفدار است تزیین سنگ قبر وی در مراسم تدفین، چهلم یا سالگرد می‌باشد. این عمل همانند دیگر خدمات گل آرایی علاوه بر داشتن فایده برای متوفی و خشنودی او، باعث تسلای روح و آرامش خاطر بازماندگان می‌شود زیرا گل به خصوص اگر طبیعی و تازه باشد نمای زیبایی، صبوری و استقامت در برابر ناملایمات زندگی است.

با توجه به توضیحات ارائه شده چنانچه تمایل دارید سنگ مزار عزیز درگذشته خود را به بهترین شکل، گل آرایی کنید می‌توانید با مشاوران تشریفات شریف تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از خدمات متنوع این مجموعه بهره‌مند شوید.
تاج گل ترحیم مشهد با قیمت مناسب

سفارش تاج گل ارزان در مشهد

استند یا همان تاج گل زمانی ارزان است که حجم کمتری داشته باشد و زمان زیادی برای تولید آن صرف نشود. علاوه بر آن عوامل مختلفی نظیر تعداد طبقات گل، نوع، میزان شاخه‌های استفاده شده، چگونگی تزیین تاج گل و دیگر موارد در قیمت یک دسته گل نقش زیادی را ایفا می‌کنند. البته قیمت ارزان و مقرون به‌صرفه تاج گل صرفا به معنای کیفیت پایین نیست بلکه اگر توسط افراد هنرمند حتی با استفاده از گل مصنوعی انجام شود زیبایی و جذابیت آن حفظ می‌گردد.

کرایه تاج گل ترحیم مشهد

کرایه تاج گل ترحیم در مشهد

افزایش قیمت اقلام استفاده شده، افزایش حقوق و دستمزد کارگران، افزایش اجاره بها و افزایش سوخت تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت تاج گل نیز خواهد گذاشت. بنابراین امروزه در مجالس ترحیم نسبت به سال‌های قبل شاهد اهدای تاج گل به صاحبان عزا نخواهیم بود و یا از گل‌های مصنوعی استفاده خواهد شد. با توجه به موارد گفته شده گروه تشریفات شریف بر آن شده است که انواع تاج گل ترحیم مشهد با استفاده از گل‌های طبیعی و مصنوعی را به مشتریان کرایه دهد. این کار علاوه بر صرفه جویی در استفاده از گل و اقلام مصرفی، سبب خواهد شد مشتری با یک چهارم قیمت اصلی تاج گل تهیه کند.
 
توجه داشته باشید در مجالس ترحیم از گل بیشتر برای تزئین میز ترحیم هم در قسمت زنانه و هم در قسمت مردانه استفاده خواهد شد. در این حالت مشتریان با مشاهده نمونه کارهای ارائه شده توسط تشریفات شریف سفارش خود را برای گل آرایی میز ترحیم با توجه به بودجه در نظر گرفته شده به ثبت خواهند رساند.کرایه تاج گل و سبد گل به منظور تزئین میز آرایی مراسم ترحیم از ۶۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. داخل میز آرایی علاوه بر سبد گل از جا شمعی، شمع‌های مختلف، ترمه، ساتن و دیگر موارد استفاده خواهد شد.
سفارش تاج گل ترحیم مشهد

سفارش تاج گل ترحیم در مشهد

از دیرباز تا امروز مرسوم بوده که در مراسم ترحیم با سبد گل یا تاج گل همدردی خود را با صاحبان عزا اعلام می‌کنند. گل‌های مورد استفاده در تاج گل ترحیم معمولا لیلیوم، آنتریوم، آلستر، شب بو و گلایل که عمر طولانی دارند می‌باشد. اقوام دور و نزدیک می‌توانند به منظور عرض تسلیت قبل از شروع مراسم با گروه خدماتی تشریفات شریف تماس گرفته و پس از مشاهده نمونه‌های تاج گل و استعلام قیمت‌ها سفارش خود را ثبت نمایند.
 
پرسنل تشریفات شریف پس از ثبت سفارش با هماهنگی مشتری متن مناسبی را برای تسلیت گفتن به صاحبین عزا و درج روی تاج گل و یا سبد گل ارسالی انتخاب می‌کنند. در نهایت تاریخ و زمان تحویل تاج گل ارسالی به دفتر مجموعه اعلام شده تا سفارش راس ساعت توسط پرسنل تشریفات شریف به محل مورد نظر ارسال کند. در نظر داشته باشید این مجموعه برای تضمین تاج گل سفارش شده پس از تحویل مرسوله به راننده، عکس‌هایی تهیه کرده و برای مشتری ارسال خواهد کرد.

سفارش تاج گل با توجه به سایز

همانطور که می‌دانید تاج گل در سایزهای مختلف تهیه می‌شود. مثلا تاج گل یک طبقه به اندازه یک سبد گل رومیزی گل خواهد داشت. تاج گل دو طبقه از نظر سایزی دو برابر تاج گل یک طبقه بوده بنابراین حدود دو برابر تاج گل یک طبقه از گل استفاده خواهد کرد. تاج گل‌های سه طبقه به بالاتر بسیار سنگین بوده و به طبع هزینه بیشتری از دو مدل قبلی خواهد داشت.  این گل‌ها بر روی پایه چوبی قرار گرفته و به وسیله برگ‌های مخصوص تزئین خواهد شد. تاج گل آماده شده توسط گروه خدماتی تشریفات شریف که با حداقل هزینه تهیه می‌شود به صورت رایگان به مسجد مورد نظر ارسال خواهد شد.
تاج گل ترحیم مشهد توسط تشریفات شریف

نمونه مراسم ترحیم برگزار شده در مشهد توسط تشریفات شریف

 
تاج گل ترحیم مشهد(تشریفات شریف)

 

 

خدمات تشریفات شریف در مشهد

مراسم ترحیم نیز مانند دیگر مراسم برای افراد مهم است و طبق فرهنگ کهن ایرانی نحوه برگزار شدن تشریفات بسیار بااهمیت می‌باشد. به همین دلایل است که اکثریت مردم به‌دنبال یک تیم متخصص و کاربلد هستند تا اجرای مراسم خود را به آنها بسپارند.

شرکت برتر تشریفات شریف با سابقه چندین ساله افتخار می‌کند که تمام مراسمات شما اعم از عروسی، ترحیم، تولد و دیگر همایش‌ و افتتاحیه‌ها را در سراسر ایران با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت برگزار می‌نماید. هدف اصلی مجموعه تشریفات شریف جلب رضایت شما و مهمانان عزیزتان و برگزاری مراسم ترحیم در مشهد و شهرهای اطراف به نحو احسن است.

اگر قصد برگزاری مراسم ترحیم را دارید توصیه می‌شود حتما مقاله تشریفات ترحیم در مشهد را مطالعه کرده و تمامی خدمات ویژه ما را مشاهده کرده یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

 

سوالات رایج

با توجه به تعداد مهمانان، اقلام مورد پذیرایی بستگی دارد، برای اطلاع دقیق تماس بگیرید.

تلفن تماس:۰۵۱۳۱۸۸۶

بله، تنها کافیست خانواده متوفی میزان بودجه، متراژ و محل خاکسپاری را تحویل نماینده مجموعه بدهد.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید