مولودی خوان مجالس در مشهد

مولودی خوان مجالس در مشهد

"مولودی همان صدای دلنشینی‌ست که هنگام ورود به مجالس به گوشتان می‌رسد"
فهرست

مولودی خوان مجالس در مشهد

مولودی به قطعه‌ای به نظم یا نثر گفته می‌شود که مضمون کلی آن درباره اهل بیت (ع) باشد. ایرانیان اغلب در مراسم اعیاد مذهبی برای بروز شادی خویش مهمانانی را دعوت کرده و از مولودی خوان مجالس در مشهد برای برگزاری مراسم بهره می‌گیرند.

خلفای فاطمی اولین افرادی بودند که شروع مولودی برای تشریفات جشن مذهبی را در قاهره مصر بر پا و متداول کردند.

ایرانیان سالیان سال است که برگزاری مراسم شادی اهل بیت (ع) را به کمک مولودی خوان مجالس در مشهد برگزار می‌کنند و این علاقه به اجرای چنین مراسماتی همانند تشریفات عزاداری بین آنها رایج و نماد عشق به امامان معصوم (ع) می‌باشد.

در ادامه هر آنچه برای تدارک و اجرای مولودی در ولادت‌های مذهبی لازم است بدانید را برایتان آماده کرده‌ایم.

 
مولودی خوان مجالس در مشهد

در چه مراسماتی از مولودی خوانی استفاده می‌شود؟

همانطور که اشاره کردیم مبدا مولودی از زمان بعثت پیامبر (ص) بوده است و از گذشته‌های دور تا اکنون ادامه دارد در کردستان نیز مولودی‌های زیاد و پرطرفداری برای ستایش جایگاه و مقام بلند پیامبر اسلام (ص) سروده و اجرا می‌شده است.

علاوه بر این در برخی ماه‌های مبارک مانند تولد امام حسین (ع)، ولادت حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام، ولادت امام زین‌العابدین (ع)، میلاد امام رضا (ع) و نیمه شعبان روز میلاد امام مهدی (عج) و همچنین دیگر جشن‌های مذهبی مانند عیدغدیر، عید قربان و تاریخ ازدواج حضرت علی و فاطمه دو اختر تابناک دین اسلام جشن‌گرفتن و تدارک مراسم مولودی خوانی با حضور مولودی خوان مجالس در مشهد بسیار رایج است و در تمامی شهرهای ایران برگزار می‌شود.

مراسمات عروسی خانواده‌های مذهبی نیز بصورت مولودی‌ خوانی انجام می‌شود و بسیاری از عروس و دامادها تاریخ ازدواج خود را به یکی از اعیاد مذهبی پر برکت موکول می‌کنند.

مولودی خوان در مشهد

ویژگی‌های یک گروه مولودی خوان حرفه‌ای

 

اشاره کردیم که جشن‌گرفتن مراسمات اعیاد مذهبی و دعوت مولودی خوان مجالس در مشهد بدلیل عشق و علاقه ایرانیان به ائمه اهل بیت (ع) از قدیم‌ترین روزگاران متداول بوده است و همه صاحبان مجلس تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین گروه برگزارکننده را انتخاب و به مراسم خود دعوت کنند بنابراین در ادامه به ذکر معیارهای یک تیم موفق در مولودی خوانی می‌پردازیم.

 

۱- توانایی اجرای گروهی و همزمان

۲- داشتن عشق و علاقه نسبت به اهل بیت

۳- کارنامه کاری موفق و درخشان

۴- فراهم کردن امکانات و تجهیزات موردنیاز

۵- مشخص‌کردن وظیفه هر فرد و اجرا به بهترین نحو

۶- داشتن صدای خوب و رسا

۷- پوشیدن لباس متناسب جشن با رنگ سفید یا روشن

۸- ارائه اطلاعات تاریخی و مذهبی درباره مراسم به مهمانان

۹- تسلط کامل به نحوه برگزاری مراسم

۱۰- توجه به درخواست و میزان رضایت مهمانان

مولودی خوان مجالس در مشهد

شماره تماس برای رزرو گروه مولودی خوانی عروسی در مشهد

 

تیم تخصصی تشریفات شریف با چندین سال تجربه موفق در زمینه برگزاری تشریفات عروسی در مشهد آماده است تا با اعزام مولودی خوان مجالس در مشهد مراسم عروسی سفارش شده توسط شما هموطنان عزیز را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت برگزار نماید.

تیم تشریفات شریف در کنار شماست تا با بهترین مولودی خوان مجالس در مشهد مراسم عروسی آبرومندانه و خاطره‌انگیز برای شما و مهمانان ارجمندتان فراهم آورد تنها کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت دریافت نمایید.

۰۵۱۳۱۸۸۶

۰۵۱۳۸۴۶۳۹۳۹

۰۹۱۵۱۱۹۱۰۳۹

علاوه بر موارد بالا شما می‌توانید تمامی امور مربوط به برگزاری تشریفات عروسی مشهد را به تیم تشریفات شریف بسپارید.

مولودی خوان مجالس در مشهد

دف زنی در مجالس مشهد

دف سازی کوبه‌ای و ضربی در موسیقی ایرانی است که از چوب دایره‌ای روکش‌دار به همراه حلقه‌های فلزی کوچک دور تا دور آن تشکیل شده و با ضربه‌های انگشت نواخته می‌شود.

دف از جایگاهی بالا و بااهمیت در تاریخ برخوردار بوده طوری که برای استقبال ورود پیامبر اسلام (ص) به مکه از دف استفاده شد همچنین مولانا شاعر بزرگ و نامدار دف را یک ساز و دستگاه موسیقی روح نواز می‌دانست.

امروزه نیز مانند قدیم در فرهنگ غنی ایران دف در بین مراسمات مولودی و شادی بسیار رایج و پرطرفدار است و اغلب توسط مولودی خوان مجالس در مشهد بکار برده می‌شود. تیم حرفه‌ای تشریفات شریف همراه با اعزام مولودی خوانان و دف زنان متبحر تجهیزات و لوازم مورد نیاز را در اختیار آنان قرار می‌دهد به همین دلیل صاحب مراسم احتیاج نیست هیچ تدارکی در این زمینه ببیند.

جهت رزرو بهترین مولودی خوانان و دف زنان با شماره تماس ۰۵۱۳۱۸۸۶ یا ۰۵۱۳۸۴۶۳۹۳۹ ارتباط برقرار نمایید.

مولودی خوان مجالس در مشهد

مولودی خوان خانم در مشهد

 

امروزه دف زنی در بین بانوان بسیار رواج یافته و بدلیل راحتی مهمانان صاحب مجلس می‌تواند از مولودی خوان خانم و مجرب برای برگزاری مراسم بهره ببرد همچنین در صورت وجود آقایان بهتر است مولودی خوان و دف زن آقا اعزام شود و قسمت بانوان و آقایان جدا باشد.

جدا کردن مهمانان آقا و خانم و همچنین دعوت دف زن خانم برای بانوان و مولودی خوان آقا برای قسمت مردان باعث می‌شود تا مجلس مذهبی با خیال راحت مهمانان برگزار شود و هیچ مشکل حرامی نیز نداشته باشد.

جهت حضور مولودی خوان مجالس در مشهد و بهترین دف زنان خانم و آقا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

مولودی خوان مجالس در مشهد

مولودی خوانی اعیاد در مشهد

 

اشاره کردیم که مولودی خوانی در اعیاد از قدیم‌الایام رواج داشته و بدلیل علاقه مردم به ائمه اطهار جشن‌های به مناسبت ولادت، بعثت یا عید غدیر و عید قربان و عید فطر و نیمه شعبان در اقصی نقاط کشور عزیزمان برگزار می‌شود و بسیاری از مردم در چنین اعیادی علاوه بر برگزاری تشریفات شربت و شیرینی پخش کرده به نیازمندان کمک می‌کنند و شادی خود را به تمامی مردم اعلام می‌دارند.

گروه مجرب تشریفات شریف با اعزام بهترین مولودی خوانان و دف زنان مجالس شادی شما را به بهترین نحو اجرا می‌نماید تا بطور کامل احساس رضایت میزبان و مهمانان مجلس را به ارمغان آورد و شادی آنها را دو چندان کند.

مولودی خوان مجالس در مشهد

مولودی خوانی در مساجد

 

اجرای مولودی به مناسبت اعیاد در مسجد با خواندن دعا شروع می‌شود و پس از آن مولودی خوان مجالس در مشهد شعری زیبا و مناسب حال همگان در مراسم را شروع و مردم همزمان با وی زمزمه می‌کنند باید بدانید که تفاوت اصلی برگزاری مراسم اعیاد در مسجد با دیگر اماکن این است که برای حفظ حرمت، فرهنگ و عرف حاکم بر مسجد مهمانان باید از دست زدن خودداری کنند و برای بروز شادی و احساس نشاط صلوات می‌فرستند.

اما در مراسمات در اماکن دیگر مولودی به همراه ساز و نی و دف مجاز است و مهمانان شادی خود را به وسیله دست‌زدن و هم‌آوا شدن با مولودی خوان ابراز می‌کنند.

مولودی خوان مجالس در مشهد

برخی دیگر از خدمات تشریفاتی مشهد

درباره ارائه خدمات تیم شریف برای مراسم عروسی آشنا شدید شرکت تشریفات شریف مشهد علاوه بر مراسم‌های عروسی دیگر تشریفات از جمله تولد، ترحیم، افتتاحیه و اختتامیه را برگزار می‌نماید که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

۱- برگزاری تشریفات تولد 

بدون شک همه انسان‌ها در هر سن و سالی علاقه به برگزاری یک جشن فوق‌العاده برای جشن تولد خود و عزیزانشان دارند و تمامی تلاش خود را می‌کنند تا تشریفات را بسیارعالی و بیاد ماندنی اجرا کنند.

تیم تشریفات شریف از قسمت برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم و غافلگیرکردن فرد تا انتخاب مکان و تهیه کیک و ارائه خدمات به مهمانان جهت برگزاری تشریفات تولد مشهد در خدمت شما عزیزان ارجمند است.

۲- اجرای تشریفات افتتاحیه

مراسمات افتتاحیه توسط افراد کارآفرین برای شروع کسب و کار، معرفی روند کار خود و تبلیغ آن تشریفات موردنظر را برگزار می‌نماید و از مهمانان و دوستان کارآفرین دیگر خود دعوت می‌کنند. تشریفات افتتاحیه به دو صورت رسمی و غیررسمی برگزار می‌شود که هر دو مورد به انتخاب صاحب مراسم توسط تیم تشریفات شریف که جزو بهترین‌های ایران در زمینه برگزاری مراسم است انجام می‌شود.

۳- برگزاری مراسم عروسی

بسیاری از عروس و دامادها برای برگزاری تشریفات عروسی در مشهد و دیگر مراسمات مرتبط بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه انتخاب مکان برگزاری مراسم، نحوه چیدن سفره عقده و کیفیت غذا و دیگر موارد ندارند احتیاج به حضور یک شرکت حرفه‌ای و کاربلد دارند تا در این زمینه چندین سال سابقه کار سرشار از رضایت داشته باشند و بتوانند پکیج های مختلف و متنوع را با بهترین امکانات ارائه نمایند.

۴- برگزارکننده همایش

امروزه اجرای همایش، کنگره و دیگر مراسم‌ها در زمینه‌های مختلف بسیار پرطرفدار است اما بدلیل زمان زیادی که آماده‌کردن محل برگزاری تشریفات می‌طلبد بیشتر افراد آنرا به تعویق انداخته و از انجامش صرف‌نظر می‌کنند. تیم تشریفات شریف مشهد با سال‌ها تجربه در برگزاری انواع تشریفات با بالاترین کیفیت آماده است تا همایش و دیگررویکردهای شرکت یا سازمان‌ها را به شکلی خاص و متناسب با شان و منزلت آنها انجام دهد.

۵- تشریفات ترحیم 

فوت ناگهانی عزیزان در زندگی ضربه سختی به خانوده و اطرافیان متوفی وارد می‌کند به طوری که توانایی هیچ کاری را ندارند و برای طی‌کردن روند خاکسپاری و برگزاری تشریفات از فامیل و اقوام کمک می‌گیرند.

گروه تشریفات شریف از اخذ گواهی فوت تا انتخاب ارامگاه و پذیرایی از مهمانان در کنار شماست تا مراسمات ختم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد عزیزان خود را بسیار بیاد ماندنی برگزار نمایید و با خاطری آسوده همراه اقوام به عزاداری بپردازید.

ما در مقاله  تشریفات ترحیم مشهد به‌طور کامل درمورد نحوه برگزاری مراسم ترحیم صحبت کرده‌ایم.

مولودی خوان مجالس در مشهد

دستمزد مولودی خوان و دف زن برای اجرای مراسم در مشهد

 

قیمت حضور و اجرای مولودی خوان و دف زن به عوامل مختلفی از جمله میزان تجربه و مهارت، تعداد نفرات و ساعت کاری و سایر موارد بستگی دارد که شروع و پایه قیمت دف زن و مولودی خوان مجالس در مشهد از ۲ میلیون تومان به بالا می‌باشد.

جهت هماهنگی و استعلام آخرین قیمت در سال ۱۴۰۱ و همچنین نحوه کار هنرمندان با تیم تشریفات شریف تماس حاصل نمایید مشاوران ما آماده هستند تا متناسب با میزان بودجه‌تان بهترین پیشنهادها را به شما ارائه کنند.

مولودی خوان مجالس در مشهد

درباره تیم تشریفات شریف بیشتر بدانید

کارکنان زبده تیم تشریفات شریف مشهد با سال‌ها سابقه در زمینه اجرای انواع مراسم اعم از عروسی، تولد، افتتاحیه، اختتامیه، همایش، ترحیم و دیگر موارد باتوجه به نیاز مخاطب افتخار می‌کند که تاکنون تمامی تشریفات را به بهترین نحو انجام داده و در ادامه نیز آماده خدمت‌گذاری به هموطنان عزیز است.

با حضور پرسنل دوره‌ دیده تشریفات شریف نگران روند اجرای مراسم خود نباشید تنها کافیست انتظارات و مقدار بودجه خود برای برگزاری مراسم را با کارشناسان ما در میان بگذارید و در ادامه از به‌ ارمغان آمدن مراسم باشکوه برای خود یا عزیزانتان لذت ببرید.

برای رزرو برگزاری مراسمات با تشریفات شریف با شماره ۰۹۱۵۱۱۹۱۰۳۹ تماس حاصل فرمایید.

 
امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید