تشریفات جلسات اداری

تشریفات جلسات اداری در مشهد

کارمند، مهماندار، مدیر اجرایی و حتی رییس کل یک سازمان باید طرز رفتار اصولی برای برگزاری یک جلسه اداری را به خوبی فرا بگیرد تا بتواند جایگاه خود را تثبیت، ارتقا و بهبود ببخشد.
فهرست

چگونه باید از مهمانان رسمی پذیرایی شود؟ این مسله از مشکلات اساسی مدیران و کارکنان بیشتر شرکت‌ها پیش از برگزاری تشریفات جلسات اداری در مشهد محسوب می‌شود.

 بدون شک دعوت از مهمانان خاص برای شرکت در جلسات و رویدادها و پذیرایی از آنان در تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها، مطب‌ها و مراکز علمی و صنعتی امری طبیعی است.

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی انتظار می‌رود در مجالس اداری و رسمی نیز خدمات رشد پیدا کرده و افزایش یابد که این موضوع دیگر توسط افراد دارای نیروهای آبدارچی و خدماتی قابل انجام نیست.

می‌توانید برخی نکات حائز اهمیت که در تشریفات جلسات اداری می‌بایست رعایت شود را در مقاله موجود در سایت تشریفات شریف مطالعه نمایید.

نماینده حرفه‌ای برگزاری تشریفات اداری و دولتی در مشهد و حومه

بهترین تشریفات جلسات اداری در مشهد

زمانی که تعداد مهمانان دعوت شده به جلسه بیش از ۱۰۰ نفر باشد دیگر استفاده از روش‌های سنتی برای پذیرایی از مهمانان کاربردی ندارد.

در این مواقع شرکت‌ میزبان از گروه‌های برگزار کننده این‌گونه مجالس کمک می‌گیرد و بدون نگرانی صفر تا صد خود را به افراد متخصص و کاردان می‌سپارد.

تیم تشریفات شریف قریب به ۲۰ سال است که در جریان برگزاری انواع تشریفات افتتاحیه همایش و جلسات رسمی فعالیت دارد و با رعایت دقیق وظایف تشریفاتی و خدماتی تشریفات جلسات اداری در مشهد را با بهترین کیفیت برگزار می‌نماید.

تشریفات جلسات اداری

اصول تشریفات جلسات اداری و دولتی

پذیرایی در هر مراسم آداب مخصوص به خود را داراست. به ویژه در جلسات اداری و رسمی که در آن افراد صاحب نام و اعتبار حضور به هم می‌رسانند باید تمامی مسئولیت‌ها دقیق و به درستی انجام شود.

  1. رضایت مهمانان در پایان جلسات رسیدن به نتیجه و مذاکره ثمربخش و امضای پیمان یا قرارداد موجود فقط به وسیله مدیر یا سرپرست توانمند قابل انجام است.
  2. اهداف خود را از برپایی تشریفات جلسات اداری در مشهد مشخص کرده و برنامه‌ریزی را فراموش نکنید.
  3. نسبت به لباس خود و اعضای شرکت بی تفاوت نباشید. پوشیدن کت و شلوار و مانتوی مشکی یا طوسی و نوک مدادی با طرح و مدل ساده در محافل رسمی پسندیده است.
  1. سعی کنید پیش از رسیدن مهمانان تمامی لوازم پذیرایی آماده و مهیا گردد.
  2. چنانچه مدیر یا مسئول خوشامد گویی به مهمانان در شرکت و سازمان خود هستید می‌بایست هنگام ورود به استقبال آنان رفته و در دست دادن پیش قدم شوید.
  3. بهتر است با یک دست مصافحه کنید این عمل در محافل اداری و رسمی کاربرد بیشتری دارد
  4. هنگام خوشامدگویی خجالت را کنار بگذارید و در طول جلسه لبخند به لب داشته باشید.
  5. در میانه و پایان صرف غذا از مهمانان درباره تکمیل بودن ملزومات سوال بپرسید تا اگر کم و کسری داشتند برایشان مهیا شود.
  6. به عقاید و نظرات حاضرین احترام گذاشته و انتقادات آن‌ها را با روی باز پذیرا باشید.

۱۰. در زمان خروج مهمانان از حضور پر رنگ و مفیدی که داشتند تشکر کرده و تا انتهای درب خروجی آن‌ها را همراهی کنید.

آموزش پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان

نحوه پذیرایی در جلسات اداری

آشنا بودن با پذیرایی از مهمانان به شکل رسمی توانمندی ادب و مهمان نوازی افراد شرکت یا موسسه میزبان را به نمایش می‌گذارد و مزایای زیادی به همراه می‌آورد.

  • هنگام چیدن ظروف برای حفظ تقارن و زیبایی میز توصیه می‌شود ظروف را مقابل هر صندلی قرار داده و کارد را سمت راست و چنگال را سمت چپ قرار دهید.
  • انتخاب نوشیدنی متناسب با فصل سال و علاقه‌مندی مهمانان انجام شود.
  • رعایت اصول بهداشتی هنگام تهیه موارد پذیرایی موجب می‌شود افراد با اشتیاق بیشتری آن‌ها را میل کنند.
  • تلاش کنید در پذیرایی از مهمانان از خوراکی‌های خوشمزه سلامت محور و ساخت کشور ایران بهره گرفته شود.
  • سفارش پک‌های پذیرایی مرغوب به تعداد مهمانان متناسب با سلیقه و بودجه میزبان برای برگزاری تشریفات جلسات اداری در مشهد انتخاب مناسبی است.

به منظور آشنایی با مزایای خرید پک‌های پذیرایی برای انواع مجالس کافیست از مقاله موجود در سایت دیدن نمایید.

اقلام پذیرایی در جلسات اداری و دولتی

اقلام پذیرایی در جلسات اداری و دولتی

خوردن و آشامیدن در جلسات رسمی صمیمت و اتحاد را میان افراد حاضر در جلسه افزایش می‌دهد.

محصولات متفاوتی از جمله چای نسکافه آبمیوه کیک و بیسکوییت و انواع شیرینی به همراه میوه فصل در یک جلسه اداری برای پذیرایی استفاده می‌شود.

تشریفات شریف

برخی از خدمات دیگر تشریفاتی

خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات شریف طیف وسیعی را در بر می‌گیرد که در ادامه مطلب قصد داریم مهم‌ترین فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی این گروه را بیان کنیم.

برنامه ریزی قبل از جلسات اداری و دولتی

پس از تماس با کارشناسان تیم شریف و در میان گذاشتن تمامی موارد جهت برگزاری تشریفات جلسات اداری در مشهد صفر تا صد امور به صورت منظم و دقیق تعیین شده و وظایف هر فرد به او یادآور می‌شود.

بدون شک جلسات اداری با تعیین یک برنامه ریزی همه جانبه و استفاده موثر از تجهیزات مادی و معنوی نسبت به شرکت‌هایی که اقدام کافی برای بررسی تمام امور نداشته باشند از هر نظر موفق‌ترند.

تزیینات گل آرایی

هنر طراحی با استفاده از گل حتی در جلسات اداری نیز کاربرد فراوان دارد و سبب افزایش زیبایی فضای جلسه می‌شود.

طراحی و قراردادن گلدان گل در وسط میز کنفرانس روحیه و انرژی افراد حاضر در جلسه را افزایش می‌دهد و چنانچه طبیعی باشد می‌تواند بوی مطلوب و خوش عطری در فضا ایجاد کند.

البته توصیه می‌شود اگر می‌خواهید گلدان گل را در وسط میز قرار دهید تزیین و طراحی آن به گونه‌ای باشد که مانع دید حضار نشود.

دعوت از گروه‌های برتر عکاس و فیلمبردار در مشهد

حضور عکاس و فیلمبردار

در برگزاری مجالس اداری معمولا در صورت حضور یافتن افراد و صاحب منصبان حوزه‌های مختلف کشور نیاز به وجود عکاس و خبرنگار و فیلمبرداران ماهر احساس می‌شود.

تهیه فیلم و عکس مناسب و مفید از چنین مراسماتی برای اطلاع از چگونگی برگزاری تشریفات و نتیجه مذاکرات بسیار مهم است و در واقع حضور تیم عکاس و فیلمبردار حرفه‌‌ای همراه با تجهیزات پیشرفته الزامی است.

تدارک انواع خودروهای تشریفاتی

به نوع خاص از خودروها که بین سیاستمداران محبوب بوده و بدلیل داشتن قدرت و عظمت توسط اغلب افراد صاحب نفوذ بکار گرفته می‌شود.

ماشین‌های تشریفات شریف با داشتن بدنه ضدگلوله از امنیت بالایی برخودار هستند و رانندگان قابل اعتماد این مجموعه مهمانان را برای شرکت در جلسه از هتل یا فرودگاه به محل موردنظر می‌رسانند.

قیمت ماشین‌­های تشریفاتی متناسب با مدل و امکاناتی که از آن برخوردار هستند متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این نوع خودروها و اجاره کردن آن­ها می‌­توان با کارشناسان رزرو تشریفات شریف ارتباط برقرار کرد.

پرسنل پذیرایی تشریفات ترحیم

پرسنل خدماتی آموزش دیده

یکی از ویژگی‌هایی که تیم تشریفات شریف را منحصربفرد کرده وجود مهمانداران آقا و خانم و پذیرایی حرفه‌ای آنان از مهمانان می‌باشد. پرسنل بااخلاق تمام تلاش خود را می‌کنند تا تشریفات جلسات اداری بی نقص برگزار شده و میزبان و میهمانان رضایت کامل داشته باشند.

صدور کارت شناسایی و امکان حضور و غیاب

با بکارگیری این تکنولوژی بی‌نظیر مدیران هر لحظه می‌توانند از آخرین آمد و شد کارکنان یا مهمانان آگاه شده و به استقبال آنان بروند.

برای برقراری نظم در تشریفات جلسات اداری در مشهد و جلوگیری از متوقف شدن کار مدیر شرکت می‌تواند رفت و آمد کارکنان را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن‌ها را در سیستم ذخیره کند.

برگزاری انواع مجالس در مشهد توسط تشریفات شریف

چرا گروه تشریفات شریف ؟

تیم تشریفات شریف با سال‌ها تجربه موفق در زمینه برگزاری مراسم اداری مفتخر است که یکی از بهترین شرکت‌های تشریفاتی در مشهد به شمار می‌رود و بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌کند.

گروه تخصصی شریف از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار شماست تا از برگزاری تشریفات آبرومندانه و باشکوه اطمینان حاصل شود بدین ترتیب تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با ما می‌باشد.

شرکت تشریفات شریف تمامی مراحل جلسه را از تهیه سالن مناسب و ملزومات موردنیاز جلسه تا پذیرایی از مهمانان را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

وقتی که تیم تخصصی تشریفات شریف تشریفات جلسات اداری است دیگر نگران هیچ چیز نباشید و با خیال آسوده گفتگو و مشورت با میهمانان بپردازید.

تیم تشریفات شریف علاوه بر شهر مشهد در دیگر شهرهای خراسان رضوی نیز با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کند.

امیدواریم با توجه به مطالب ارائه شده و بکارگیری دقیق آن‌ها در جلسات اداری و رسمی شخصیات و جایگاه شغلی خود را حفظ و ارتقا بخشیده و شاهد بروز تغییرات بزرگ و مفید در محل کارتان باشید.

رعایت این نکات به هیچ عنوان دشوار نیست و هر فرد که در یک سازمان نقشی را برعهده دارد از جمله مهماندار و بخش خدماتی مجموعه در صورت انجام صحیح و دقیق وظایف خود تاثیرات مثبتی بر افراد شرکت می‌گذارد.

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

یک پاسخ

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اشتراک گذاری :

پرداخت خیرات

امام علی‏ علیه السلام : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

رزرو آسان مسجد

برای رزرو مسجد مورد نظرتان ، کافیست فرم را پر کنید تا همکاران ما برای ثبت رزرو  با شما تماس برقرار کنند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید